شنبه 29 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير كشور: برخورد با باندهاي فساد و فحشا - ايجاد يك ميليون و يكصد هزار شغل در جامعه در سال جاري، ايسنا

وزير کشور با اشاره به برنامه برخورد با باندهاي سازمان يافته فساد و فحشا، گفت: وزارت کشور به دنبال برخورد موثر با اين عوامل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه چهارمحال و بختياري - محمد نجار در اولين نشست بانوان نخبه و کارشناسان استان به مساله مهم پرداختن به امر حجاب و عفاف در جامعه و نگراني‌هاي ايجاد شده در اين زمينه اشاره کرد و گفت: انجام کار فرهنگي عميق و آماده‌سازي سيستمي جهت انجام کار فرهنگي در حوزه‌هاي مختلف از امور مهم در اين‌باره خواهد بود.

وزير کشور برخورد با باندهاي سازمان يافته فساد و فحشا را از ديگر برنامه‌هاي وزارت کشور در امر عفاف و حجاب عنوان کرد و گفت: وزارت کشور به دنبال برخورد موثر با اين عوامل است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي در ادامه سخنان خود محبوب‌ترين تشکل در اسلام را خانواده و ازدواج دانست و گفت: اعضاي دولت و در راس آن خود رئيس جمهور به دنبال ايجاد زيرساخت‌هاي اين امر هستند.

وي اشتغال ، مسکن و تأمين وام را از اولويت‌هاي مهم دولت عنوان و اظهار كرد: دولت امسال درصدد ايجاد يك ميليون و 100 هزار شغل در سطح جامعه است.

نجار راه‌اندازي تعاوني‌هاي مسکن مهر را از ديگر اقدامات دولت دانست و گفت: با توجه خاص رياست جمهور به اين امر، بانک‌هاي عامل موظف به تامين وام جهت رونق در اين تعاوني‌ها هستند.

وي ادامه داد: همه دستگاه‌هاي فرهنگي اعم از مهدهاي کودک‌، مدارس، مساجد، حوزه علميه، ائمه جمعه و جماعت، رسانه‌ها و دستگاه‌هاي فرهنگي دولت بايد به دنبال ايجاد بستر مناسب باشند.

به گزارش ايسنا، وي تدوين دستورالعمل و نحوه اشتغال زنان خانه‌دار را از مهم‌ترين برنامه‌هاي دولت در امور بانوان عنوان کرد و افزود: در اين زمينه نيز کارگروهي با حضور اساتيد نخبه و کارشناسان حوزه‌هاي مختلف در حال تهيه و تدوين دستورالعمل جامعي در اين‌باره هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016