جمعه 6 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جشنواره کن ۲۰۱۰ با "رابين هود" آغاز می‌شود، خبرآنلاين

شصت و سومین دوره جشنواره فیلم کن با نمایش فیلم حماسی «رابین هود» به کارگردانی ریدلی اسکات آغاز می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، راسل کرو، کیت بلانشت، ماکس فون سیدو و ویلیام هرت در فیلم جدید فیلمساز بریتانیایی بازی می‌کنند که چهارشنبه 12 مه (22 اردیبهشت) در شب افتتاحیه جشنواره کن امسال در بخش خارج از مسابقه به نمایش درمی‌آید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




«رابین هود» به تهیه‌کنندگی یونیورسال استودیوز بر مبنای فیلمنامه‌ای از برایان هلگلند («محرمانه لس آنجلس» و «رود میستیک») ساخته شده و تولد افسانه رابین هود را به تصویر می‌کشد.

راسل کرو با بازی در نقش رابین هود پا جای پای بازیگرانی چون ارول فلین، شان کانری و کوین کاستنر گذاشته که نقش این شخصیت افسانه‌ای را بازی کرده‌اند.

پروژه «رابین هود» که ابتدا «ناتینگهام» نام داشت، پنجمین همکاری اسکات و کرو پس از فیلم‌های «گلادیاتور»، «یک سال خوب»، «گانگستر آمریکایی» و «مجموعه دروغ‌ها» است. بازیگر 46 ساله نیوزیلندی برای فیلم «گلادیاتور» برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

کیت بلانشت در «رابین هود» نقش شخصیت ماریان را بازی می‌کند. او سال 2005 برای فیلم «هوانورد» برنده اسکار بهترین بازیگر زن مکمل شد.

اسکات 73 ساله سه بار برای فیلم‌های «تلما و لوئیس»، «گلادیاتور» و «سقوط بلک هاوک» نامزد اسکار بهترین کارگردانی شده و «بیگانه»، «بلید رانر»، «باران سیاه»، «1492: فتح بهشت»، «سرباز جین»، «هانیبال» و «پادشاهی آسمان» از دیگر فیلم‌های اوست.

اسکات سال 1977 با فیلم برنده جایزه «دوئل‌کنندگان» در بخش رسمی جشنواره کن حضور داشت و سال 1991 نیز فیلم «تلما و لوییس» او در بخش خارج از مسابقه کن نمایش داده شد.

تیم برتن فیلمساز سرشناس آمریکایی رئیس هیئت داوران شصت و سومین جشنواره فیلم کن است که یکشنبه 23 مه (دوم خرداد) به پایان می‌رسد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016