شنبه 28 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

كاهش‌١٠٠هزار نفري شمار داوطلبان كنكور، ايسنا

معاون سازمان سنجش آموزش كشور با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام كنكور 89، گفت: يك ميليون و 287 هزار و 390 نفر در آزمون سراسري سال89 دانشگاهها ثبت‌نام كرده‌اند.

دكتر حسين توكلي در گفت‌وگو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با بيان اينكه تعداد ثبت‌نام كنندگان كنكور امسال بيش از 105 هزار نفر نسبت به كنكور88 كاهش داشته‌ است، گفت: كنكور88 با شركت يك ميليون و 392 هزار داوطلب از 4 تا 6 تير 88 برگزار ‌شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي با اشاره به راههايي كه داوطلبان در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل و يا داشتن سوال مي‌توانند طي كنند، گفت: در صورتي كه پس از ثبت نام و دريافت كد رهگيري داوطلبي متوجه شد كه برخي از اطلاعات خود را به اشتباه وارد كرده است، در اين حالت از هرگونه تماس با سازمان خودداري كنيد و از 8 تا12دي ماه منحصرا از طريق سايت سازمان سنجش و نرم افزار ويرايش اطلاعات كه بر روي سايت سازمان قرار خواهد گرفت، براي اصلاح و ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي مهلت دارد.

وي همچنين با اشاره به انتشار تقويم آزمون سراسري سال89، گفت: اطلاعات ثبت‌نامي داوطلبان براي مشاهده يا ويرايش از 8 تا12دي ماه بر روي سايت سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org قرار مي‌گيرد.

وي با بيان اينكه اطلاعات سوابق تحصيلي داوطلبان اواخر فروردين 89 بر روي سايت سازمان منتشر مي‌شود، گفت: اطلاعيه توزيع اينترنتي كارت و برگزاري آزمون 31 خرداد و 7 تير ماه از طريق نشريه پيك سنجش و سايت اينترنتي سازمان منتشر مي‌شود.

توكلي با بيان اينكه كارت آزمون از 5 تا 9 تير ماه به صورت اينترنتي توزيع مي‌شود، گفت: كنكور سراسري از10 تا 12 تير ماه به صورت همزمان در سراسر كشور برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به زمان اعلام نتايج كنكور، خاطرنشان كرد: نتايج اوليه به صورت كارنامه و مهلت انتخاب رشته اينترنتي داوطلبان مرداد 89 تعيين شده است و نتايج نهايي كنكور نيمه دوم شهريور اعلام مي‌شود. همچنين كارنامه نهايي كنكور مهر ماه 89 منتشر مي‌شود.

معاون سازمان سنجش در خاتمه تصريح كرد:‌ آزمون سراسري سال 89 در روزهاي 10 و 11 و 12 تير ماه 89 برگزار مي‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016