یکشنبه 10 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دومين دوره‌ي جايزه‌ي شعر «نيما» كارش را آغاز كرد، ايسنا

دومين دوره‌ي جايزه‌ي شعر «نيما» با معرفي دو عضو جديد هيأت‌اجرايي، كارش را آغاز كرد.

داريوش معمار - دبير اين جايزه - با اعلام اين خبر به خبرنگار بخش ادب خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: با اضافه شدن كبوتر ارشدي و علي مسعودي‌نيا، سعدي گل‌بياني، رسول رخشا و بنده هيأت‌اجرايي دومين جايزه‌ي شعر نيما را تشكيل مي‌دهيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




او در ادامه يادآور شد: پيش از اين، مازيار نيستاني و حسين فاضلي در دوره‌ي اول از اعضاي هيأت‌اجرايي جايزه بودند كه با مذاكره‌اي كه با آن‌ها داشتيم، به دليل بعد مسافتي كه دوستان از تهران داشتند، فعاليت آن‌ها نمي‌توانست محسوس باشد؛ بنابراين با توافق خودشان به اين نتيجه رسيديم كه دو نفر ديگر را جايگزين كنيم و اين جايگزيني به دليل مشكل و يا اختلاف نظري نبوده است.


معمار همچنين گفت: جايزه‌ي نيما امسال به دو نفر شاعر تعلق مي‌گيرد؛ يك برگزيده از ميان كتاب‌هاي كاغذي كه در سال 87 و نيمه‌ي‌ اول سال 88 چاپ شده‌اند و برگزيده‌ا‌ي ديگر از ميان كتاب‌هاي الكترونيكي شعر در سال 87 و نيمه‌ي اول سال 88 و يا 20 قطعه شعر از شاعران بدون كتاب خواهيم داشت.


دبير جايزه‌ي شعر نيما افزود: جايزه‌ي شعر نيما از تمام ناشران و شاعراني كه در حوزه‌ي شعر فعاليت مي‌كند، مي‌خواهد كه از 10 آبان تا 15 آذر سال جاري، آثار خود را به صندوق پستي 347-63165 آبادان ارسال كنند و شركت‌كنندگان در بخش كتاب الكترونيكي نيز آثار خود را به آدرس الكترونيكي njayzeh@yahoo.com بفرستند.


به گفته‌ي او، در بخش اول، ناشران و شاعران حداقل بايد پنج نسخه از اثر خود را ارسال كنند.

آثار بخش دوم هم بايد به شكل فايل pdf شامل شعرها و اطلاعات كامل شاعر با فونت 14 به آدرس پست الكترونيكي اعلام‌شده ارسال شود.


معمار تأكيد كرد: آثار هيأت‌اجرايي و كارشناسان در هيچ‌كدام از بخش‌هاي جايزه شركت داده نمي‌شود. اسامي داوران و نحوه‌ي‌ داوري و همچنين نام حامي جايزه نيز متعاقبا اعلام خواهد شد.


او در ادامه يادآور شد: جايزه‌ي نيما هيچ محدويتي براي خود در جمع‌آوري آثار چاپ‌شده در زماني كه تعيين كرديم، قائل نيست و لوگو جايزه‌ هم تغيير نكرده است.


زمان برگزاري دومين جايزه‌ي شعر «نيما» در اخبار بعدي اعلام خواهد شد.


در نخستين دوره‌ي اين جايزه، رؤيا زرين به همراه رضا حيراني به طور مشترك در بخش شعر و بهزاد خواجات در بخش نقد شعر برگزيده شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016