سه شنبه 9 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

«ترانسفورمرها2» دومين افتتاحيه برتر تاريخ سينما، رکوردشکني و فروش هفتگي 162 ميليون دلار، اعتماد

«انتقام شکست خوردگان» دومين افتتاحيه برتر تاريخ سينما شد. فيلم سينمايي «ترانسفورمرها؛ انتقام شکست خوردگان» به کارگرداني مايکل بي براي شکستن رکورد

4/203 ميليون دلاري فروش پنج روز نخست اکران «شواليه تاريکي» تنها 6/2 ميليون دلار کم آورد. اسکرين ديلي اعلام کرد قسمت دوم «ترانسفورمرها» در سه روز آخر هفته از جمعه تا يکشنبه 112 ميليون دلار و از چهارشنبه تا يکشنبه 2/201 ميليون دلار فروخت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين اکشن تريلر رکورد پيشين فروش پنج روز نخست اکران (آغاز از روز چهارشنبه) را که با 4/152 ميليون دلار در اختيار «اسپايدرمن 2» بود، شکست. «شواليه تاريکي» ساخته کريستوفر نولان پارسال روز جمعه روي پرده سينماها رفت و در پنج روز نخست حدود 204 ميليون دلار فروخت. قسمت اول «ترانسفورمرها» ژوئيه سال 2007 به نمايش درآمد و در هفت روز نخست اکران 157 ميليون دلار درآمد داشت. اين فيلم در نهايت با 319 ميليون دلار به نمايش عمومي خود در امريکاي شمالي پايان داد. «انتقام شکست خوردگان» در چهار هزار و 234 سالن سينما در امريکا و کانادا روي پرده رفته و شيا لابوف و مگان فوکس نقش هاي خود را در آن تکرار کرده اند. اين فيلم روز چهارشنبه 61 ميليون دلار فروخت که بهترين عملکرد در روز چهارشنبه و دومين فروش برتر تاريخ در يک روز پس از فروش 67 ميليون دلاري «شواليه تاريکي» در روز جمعه است. تنها فيلم ديگري که اين هفته در امريکا به نمايش عمومي درآمد «محافظ خواهرم» به کارگرداني نيک کاساوتيس بود که با اکران در دو هزار و 606 سالن سينما رقمي در حدود 12 ميليون دلار فروخت. فيلم درباره درگيري يک خانواده با سرطان دخترشان است و کامرون دياز و ابيگيل برسلين در آن نقش هاي اصلي را بازي کرده اند. «پيشنهاد» با بازي ساندرا بولاک اين هفته 5/18 ميليون دلار فروخت و فروش کلي خود را به 69 ميليون دلار رساند. «خماري» ديگر فيلم پرفروش هفته بود که با 17 ميليون دلار پس از «پيشنهاد» در رده سوم ايستاد. فروش مجموع اين فيلم کمدي به 183 ميليون دلار رسيده و انيميشن «بالا» هم پس از يک ماه مرز فروش 250 ميليون دلار را پشت سر گذاشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016