شنبه 24 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

میکی رورک رو در روی 'مرد آهنین' قرار می‌گیرد، بی بی سی

میکی رورک، نامزد دریافت جایزه بهترین هنرپیشه مرد در مراسم اسکار سال 2009، برای بازی در قسمت دوم فیلم "مرد آهنین" (Iron Man)که بر اساس یک کمیک استریپ ساخته می شود، قرار داد امضا کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




این هنرپیشه که بخاطر بازی در فیلم "کشتی گیر" جوایز گلدن گلوب و بفتا را به عنوان بهترین هنرپیشه مرد سال 2008 دریافت کرد و بازگشت او به عرصه سینما توجه زیادی را به خود جلب کرد، در قسمت دوم "مرد آهنین" نقش یک تبه کار روس به نام "ویپلش" (Whiplash) را بازی خواهد کرد.

موضوع حضور این هنرپیشه 56 ساله در فیلم، از ماه ژانویه و پس از درخواست رابرت داونی جونیور، هنرپیشه نقش اول فیلم مطرح بوده است.

قرار است این فیلم در ماه مه سال 2010 به اکران درآید اما موسسه Marvel Entertainment که قرار است تهیه کننده فیلم باشد هنوز خبری رسمی را درباره حضور این هنرپیشه اعلام نکرده است.

نشریه تحصصی ورایتی (Variety) که خبر حضور رورک در فیلم مردن آهنین 2 را منتشر کرد، نوشته ظاهرا دلیل طول کشیدن مذاکرات این بوده که موسسه Marvel تنها 250 هزار دلار برای ایفای نقش به رورک پیشنهاد کرده بود.

قرار است میکی رورک در این فیلم در کنار رابرت داونی جونیور، سم راک ول، و ساموئل ال جکسون به ایفای نقش بپردازد و اسکارلت یوهانسون نیز در نقش جاسوسی به نام Black Widow در این فیلم جایگزین ایمیلی بلانت، هنرپیشه بریتانیایی خواهد شد.


"مرد آهنین" یکی از پرفروش ترین فیلم های سال 2008 بود که تنها در آمریکا بیش از 300 میلیون دلار از اکران در سینماها درآمد کسب کرد.





















Copyright: gooya.com 2016