پنجشنبه 8 فروردین 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت یک ایرانی به اتهام پورنوگرافی در تاجیکستان، بی بی سی

منبعی در سفارت ایران در تاجیکستان خبر بازداشت این تبعه ایرانی را تأیید کرد و به بی بی سی گفت که پلیس محلی سفارت را در جریان بازداشت وی قرار داده است و دیپلماتهای ایرانی در حال پیگیری این قضیه اند.

آقای علی اکبر همچنین به ارتکاب چندهمسری متهم شده که در تاجیکستان ممنوع است و افرادی که مرتکب این جرم شوند در وهله اول به پرداخت معادل پنج تا ده هزار دلار جریمه محکوم می شوند و در صورت تکرار، تا دو سال به امور اصلاحی واداشته می شوند یا اینکه آزادی شان تا مدت پنج سال محدود می شود.

همچنین امکان دارد این گونه افراد از سه تا شش ماه زندانی شوند.

آمار مشخصی از جرائم اخلاقی در تاجیکستان در دست نیست اما گفته می شود قضیه شالقیام علی اکبر از موارد نادر بازداشت شهروندان خارجی به اتهام تهیه و پخش مطالب و تصاویر غیراخلاقی در تاجیکستان است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پلیس شهر قرغان تپه در ولایت ختلان در جنوب تاجیکستان، یک شهروند ایرانی را به اتهام تهیه و پخش تصاویر برهنه یا حاوی صحنه های هماغوشی جنسی از زنان (پورنوگرافی) بازداشت کرده است.

به گفته منابع پلیس، این فرد با استفاده از تلفن همراه در مهمانخانه های محلی از زنان برهنه تصاویر ویدیویی تهیه می کرده است.

تهیه و پخش این گونه تصاویر در تاجیکستان ممنوع است و مجازاتی که برای مرتکبان این جرم در این کشور در نظر گرفته می شود، معادل سه تا پنج هزار دلار جریمه یا تا دو سال زندان است.

مسئولان محلی نام تبعه ایرانی را که به اتهام تهیه و پخش این تصاویر بازداشت شده، شالقیام حاجی علی اکبر اعلام کرده اند، زمان بازداشت وی مشخص نیست و به گفته شوکت مجیدف، از مسئولان اداره امور داخله استان ختلان، او اکنون در بازداشتگاهی در شهر قرغان تپه به سر می برد.





















Copyright: gooya.com 2016