دوشنبه 13 خرداد 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت 6500 مرد تهرانی مزاحم برای زنان در دو ماه، ایسنا

رییس پلیس استان تهران از دستگیری 197 زن خیابانی و دایركننده مركز و خانه فساد در سال جاری و تحویل آنها به مراجع قضایی پس از تشكیل پرونده خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علیرضا اكبرشاهی همچنین با اشاره به اجرای طرح امنیت اخلاقی و اجتماعی در فاز ارتقای امنیت بانوان و با هدف از بین بردن بسترهای جرم برای مزاحمان نوامیس، افزود: عرض اندام و قدرت‌نمایی عده‌ای از اشرار در برابر بانوان به هیچ وجه قابل چشم‌پوشی و توجیه‌پذیر نیست و پلیس استان تهران، از ابتدای سال جاری تعداد 6 هزار و 414 نفر از كسانی كه با رفتارهای ناهنجار خود برای بانوان مزاحمت ایجاد كرده و موجب سلب امنیت و آسایش از آنان شده بودند را دستگیر كرد.

وی گفت: 5 هزار و 492 نفر از دستگیرشدگان با اخذ تعهد كتبی آزاد و تعداد 924 نفر نیز پس از تشكیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




فرمانده انتظامی استان تهران در ادامه با اعلام دستگیری یكهزار و 68 نفر از زنان بدحجاب كه به گفته وی، با پوشش خود عفت عمومی را جریحه‌دار می‌كنند، افزود: از این تعداد، 954 نفر با اخذ تعهد كتبی آزاد و تعداد 114 نفر با تشكیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی همچنین با اشاره به این كه محصولات ضد فرهنگی همواره زمینه‌ساز بسیاری از ناهنجاریها و رفتارهای خارج از عرف ، شرع و قانون است، گفت: در این راستا، یكهزار و 524 نفر دستگیر و همگی با تشكیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار اكبرشاهی افزود: برای برچیدن زمینه‌ها و بستر مساعد برگزاری مجالس لهو و لعب در باغات و ویلاهای شخصی، 83 نفر كه اقدام به برپایی مجالس لهو و لعب و عروسی‌های مختلط كرده بودند، دستگیر شدند كه از این تعداد 36 نفر با اخذ تعهد كتبی آزاد و 47 نفر نیز با تشكیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، همچنین تعداد یك باب تالار پذیرایی نیز در این زمینه پلمپ شد.





















Copyright: gooya.com 2016