چهارشنبه 12 مهر 1385   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير کشور: طرح تغيير ساعت کار ادارات و بانک‌ها موفق بوده و ادامه می‌يابد، ايسنا

* در حوزه فيزيکی «مرزها» و حوزه نرم‌افزاری «امواج» دو موضوع تهديدکننده امنيت است


خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعی - شهری

وزير کشور گفت: طرح تغيير ساعت کار ادارات و بانک‌ها که از ابتدای مهرماه اجرا شده تاکنون موفق بوده است و قطعا ادامه می‌يابد.

به گزارش خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمين مصطفی پورمحمدی در حاشيه افتتاح نمايشگاه راهنمايی و رانندگی نيروی انتظامی در خصوص آتش گرفتن خودروهای پژو ۴۰۵ گفت: اگر به طور متوسطه در سه سال اخير هر سال يک ميليون خودرو توليد شده باشد، شايد نقص فنی برای حدود هزار دستگاه خودرو يعنی يک در ۳ هزار، ناچيز باشد، البته ما هم در جهت ارتقای ايمنی خودروها به خودروسازان فشار می‌آوريم.

وی گفت: حتما بايد خسارت خانواده‌هايی که به دليل آتش‌سوزی اين خودروها دچار مشکل شده‌اند، پرداخت شود، از سوی ديگر خودروسازان بايد تلاش کنند خودرويی با کيفيت و ارزان توليد کنند تا اقشار کم‌درآمد هم بتوانند از آن استفاده کنند.

وزير کشور با تاکيد بر اين که ضعف حوزه صنعتی داخلی نبايد خيلی برجسته شود، گفت: حساسيت‌ها در اين زمينه بايد به اندازه واقعی خود باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 





وی در خصوص ايمنی خودروهای توليد داخل گفت: نمی‌توان يک شبه يا يکساله سيستم ايمنی خودرو را ارتقا داد چا که ، اما اين امر از خودروسازان خواسته شده است که بهترين کيفيت‌ها را با پايين‌ترين قيمت‌ها در اختيار مردم قرار دهند اما اگر به سمتی برويم که هزينه‌ها را خيلی افزايش دهيم عملا بسياری از مردم را از در اختيار داشتن وسيله نقليه محروم کرده‌ايم.

وی با اشاره به ارايه گزارش خود در مجلس گفت: علی‌رغم اضافه نشدن امکانات جلو رشد جرايم اجتماعی و مفاسد در کشور گرفته شده و جند درصد هم کاهش داديم، ولی راضی نيستيم و بايد بيشتر تلاش کنيم.

به گزارش ايسنا، وزير کشور در پاسخ به سؤالی در خصوص مهمترين عواملی که تهديدکننده امنيت کشور است نيز گفت: بايد گفت در حوزه سخت‌افزاری مساله مرزها و در حوزه نرم‌افزاری امواجی به صورت لجام‌گسيخته فرهنگ‏ اخلاق، مدنيت و امنيت ما را نشانه گرفته است.





















Copyright: gooya.com 2016