Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 2 تیر 1384

نامه خاتمي در خصوص جلوگيري و برخورد با اخلال و تخلف در انتخابات، ايلنا

* انتظار دارم با كانون‌‏هاي صدور حرمت شكني‌‏ها و تخلفات برخورد قاطع قانوني شود
* عده‌‏اي مي‌‏كوشيدند با ايجاد فضاي ارعاب و تهديد انتخابات را تحت تاثير قرار دهند

تهران- خبرگزاري كار ايران

حجت الاسلام سيد محمد خاتمي، رييس جمهوري، ضمن اظهار تاسف از دادن نسبت دروغ به مراجع عظام، طي دستوري به وزراي كشور، اطلاعات و دادگستري، خواست تا تمام توان خود را در جهت پاسداري از راي واقعي مردم و برگزاري انتخاباتي سالم به كار گيرند و با جديت در مقابل هرگونه اخلال و تخلف بياستند.

مت كامل دستور رييس جمهوري كه نسخه‌‏اي از آن توسط نمابر در اختيار خبرگزاري كار ايران، ايلنا، قرار گرفته است، به اين شرح است:
به نام خدا
با كمال تاسف، رفتارهاي تخريبي و خلاف اخلاق عليه نامزدهاي محترم كه از مرحله اول شروع شده بود، در مرحله دوم انتخابات با حجم وسيعي همچنان ادامه داشته است.
ضمن ارج نهادن به اقداماتي كه تاكنون انجام شده و بعضي از مراكز توليد و توزيع اقلام تخريبي كشف و عوامل آن شناسايي شده است، انتظار دارم با پيگيري جدي، ريشه‌‏يابي و شناخت دقيق كانون‌‏هاي صدور اين حرمت‌‏شكني‌‏ها و خلاف‌‏كاري‌‏ها كه از حوزه اهانت به نامزدها گذر كرده است و دامن بزرگان دين و انديشه و سياست را نيز گرفته است، برخورد قاطع قانوني به عمل آيد.
فريب مردم و دادن نسبت‌‏هاي دروغ به مراجع عظام و ديگر بزرگان كه با تكذيب‌‏هاي آن بزرگواران حجت بر همه روشن مي‌‏شود نمونه ديگري از اين رويدادهاي ناگوار است.
ولي مع‌‏الاسف آنچه به اذهان مردم مي‌‏رسد همين نسبت‌‏هاي دروغ است و در اين فرصت اندك شايد مقلدان و دوستداران آن بزرگان در جريان اين تكذيب‌‏ها قرار نگيرند.
متواتر شنيده مي‌‏شود كه با جوسازي و ايجاد فضاي ارعاب و تهديد در جامعه كوشيده‌‏اند تا انتخابات آزاد و آگاهانه مردم تحت تاثير قرار گيرد.
گزارش‌‏هايي حاكي از پاره‌‏اي تخلفات از سوي دستگاه‌‏هاي مسوول كه بعضا وظيفه آنها كشف تخلف است، مي‌‏رسد. بايد سريعا و قبل از هر چيز بي‌‏هيچ ملاحظه‌‏اي با آن برخورد شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

لازم است بارديگر اعلام كنم كه اولا دولت مصمم ست كه همه توان خود را در برگزاري انتخاباتي سالم و پاسداري از راي واقعي مردم به كار گيرد.
ثانيا از هيات محترم سه نفره مي‌‏خواهم با تعيين ماموريت ويژه در اين مدت باقي‌‏مانده تا زمان راي‌‏گيري و نيز در طول برگزاري انتخابات با جديت نسبت به شناسايي اخلال‌‏ها و تخلفات احتمالي و عوامل آن و جلو‌‏گيري از هر عمل خلافي، با اعلام به شوراي محترم نگهبان و با هماهنگي قوه محترم قضاييه اقدام و نتيجه را به اينجانب گزارش نمايد.

سيدمحمد خاتمي

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25096

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نامه خاتمي در خصوص جلوگيري و برخورد با اخلال و تخلف در انتخابات، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005