Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 2 تیر 1384

رييس ستاد انتخابات كشور خواهان تعويض ناظران نظامي در شعب شد، ايسنا

«مجتبي رشاد» رييس ستاد انتخابات كشور با ارسال نمونه‌اي از مشخصات ناظران نظامي در برخي از حوزه‌هاي انتخاباتي از جمله در شهرستان قم به حجت‌الاسلام «زرگر» نماينده‌ي قوه‌ي قضاييه در پرونده‌هاي جرايم انتخاباتي از وي خواست به قيد فوريت به اين امر كه آن را خلاف خوانده است، رسيدگي شود.


به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) به نقل از كميته‌ي اطلاع‌رساني و تبليغات ستاد انتخابات كشور، رييس اين ستاد، در نامه‌ي خود اعلام كرده است:

«نظر به ممنوعيت قانوني دخالت نيروهاي مسلح در امر انتخابات، دستور فرماييد ضمن تاكيد به هيات‌هاي محترم نظارت براي تعويض اين گونه ناظران، به قيد فوريت به اين عمل خلاف كه حاكي از اقدامي سازمان‌يافته براي استفاده از تشكيلات بسيج در امر انتخابات است رسيدگي و نتيجه را به اين ستاد اعلام فرمايند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بديهي است اين قبيل افراد كه از نيروهاي بسيج و سپاه هستند به هيچ عنوان اجازه‌ي حضور در شعب ثبت‌نام و اخذ راي نخواهند داشت.»

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25085

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رييس ستاد انتخابات كشور خواهان تعويض ناظران نظامي در شعب شد، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005