Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 31 خرداد 1384

موسوي: آرا مردم مي‌تواند كمك كند كه دولت آينده به دور از تحجر و جمود، به دنبال توسعه‌اي عدالت محور و توام با آزادي و نوانديشي باشد، ايسنا

مهندس ميرحسين موسوي، نخست وزير دوران پرافتخارحضرت امام خميني (ره) با صدور بيانيه اي ضمن سرنوشت‌ساز خواندن حضور گسترده‌ مردم در مرحله‌ي دوم انتخابات رياست جمهوري ، خاطر نشان ساخت: آرا شما مي‌تواند كمك نمايد كه دولت آينده به دور از تحجر و جمود، به دنبال توسعه‌اي عدالت محور و توام با آزادي و نوانديشي باشد و برهر گونه واپس‌گرايي و فقر و فساد كه آرمان‌هاي اصيل انقلاب اسلامي را مي‌تواند به خطر اندازد، غلبه كند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) متن كامل بيانيه به اين شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحيم

حضور حماسي مردم در 27 خرداد، دشمنان را مايوس كرد و علي‌رغم كمي و كاستي‌ها و بداخلاقي‌هاي پيراموني، 27 خرداد را تبديل به روز پيروزي مردم سالاري ديني كرد. با توجه به حساسيت شرايط داخلي و خارجي، اهميت شركت مردم در مرحله‌ي دوم انتخابات، كمتر از مرحله اول نيست و حضور گسترده مردم دراين مرحله مي‌تواند راه را بر رخنه دشمنان داخلي و خارجي ببندد و بر عدم انحراف انقلاب از خط اسلامي مردم‌سالار، اثر تعيين كننده بگذارد و دولتي بهره‌ مند از آراي اطمينان بخش را به ارمغان آورد.

اين آرا مي‌تواند كمك نمايد كه دولت آينده به دور از تحجر و جمود، به دنبال توسعه‌اي عدالت محور و توام با آزادي و نوانديشي باشد و برهر گونه واپس‌گرايي و فقر و فساد كه آرمان‌هاي اصيل انقلاب اسلامي را مي‌تواند به خطر اندازد، غلبه كند.

پيروز انتخابات، ناگزير از پايبندي به حفظ جمهوريت در كنار اسلاميت نظام، آزادي توام با عدالت و استقلال درعين تعامل خردمندانه با جهان خارج خواهد بود و عدول از اين موازين همان گونه كه تجربه گذشته نشان داده است، عاقبتي جز رويگرداني مردم از دولت، نخواهد داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در موقعيت كنوني انقلاب ، مردم مبارزه صريح و توامان با فساد و تحجر را طالبند، اميد آنكه دولت بعدي، خود را موظف به پيگيري و اجراي اين خواسته هاي مشروع و مديون و مرهون حمايت ها و آراء هدفمند مردم بداند و همچنين حضور گسترده ملت بار ديگر به تحقق آرمان هاي بلند امام راحل كمك كند."

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005