Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 30 خرداد 1384

جبهه مشارکت با حفظ دیدگاه های انتقادی و شفاف خود نسبت به هاشمی آراء خود را به نفع وی خواهد داد، امروز

امروز: جبهه مشارکت ایران اسلامی در آستانه مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری با توجه به شرایط خطیر کشور و احتمال یکدست شدن حاکمیت اقتدار بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:
ملت شریف ایران
فارغ از روند پر چون و چرای انتخابات نهم ریاست جمهوری بخصوص دخالت گسترده و غیرقانونی بخشی از نظامیان و حزب پادگانی که در آینده بیشتر به آن خواهیم پرداخت، اینک در آستانه برگزاری مرحله دوم این انتخابات باید تصمیمی سرنوشت ساز گرفت.
ما در بیانیه قبلی، ضمن برشمردن خطر فوری بازگشت تحجر و حاکمیت فاشیسم، از عموم ملت ایران خواستیم با آرای خود در دور دوم انتخابات این خطر را از کشور مرتفع کنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اینک جبهه مشارکت ایران اسلامی پس از رایزنی با ارکان مختلف حزب اعلام می دارد در دور دوم انتخابات به آقای هاشمی رفسنجانی رای خواهد داد.
جبهه مشارکت ایران اسلامی لازم می داند اعلام کند با تاکید بر مواضع قبلی خود در موضوعات مختلف بخصوص پایبندی و تلاش برای تحقق برنامه های اعلام شده توسط کاندیدای اصلاح طلبان پیشرو آقای دکتر مصطفی معین، این رای را به مثابه نفی حاکمیت اقتدارگرایی مطلق و با حفظ دیدگاه های انتقادی و شفاف خود به عملکرد گذشته آقای هاشمی به صندوق ها می ریزد و در آینده نیز تلاش خواهد کرد تا همواره بر دیدگاه های دموکراسی خواهانه خود پای فشارد و از این زاویه به نقد رفتارها و برنامه های رئیس جمهور آینده بنشیند.
این حمایت بدون هیچ گونه سهم خواهی است و همان گونه که بارها تاکید شده است با حفظ هویت خود و با رعایت همه مرزبندی های موجود تنها برای نیافتادن کشور در ورطه سقوط انجام می گیرد.
جبهه مشارکت ایران اسلامی از همه هموطنان درخواست می نماید در روز جمعه با رای دادن به آقای هاشمی رفسنجانی مانع از بروز فاجعه ای شوند که قربانی آن همه ملت و تمام کشور خواهد بود.

جبهه مشارکت ایران اسلامی

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24918

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جبهه مشارکت با حفظ دیدگاه های انتقادی و شفاف خود نسبت به هاشمی آراء خود را به نفع وی خواهد داد، امروز' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005