Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 30 خرداد 1384

گزارش ديدار احمدي نژاد با نمايندگان اصولگراي مجلس، ايلنا

احمدي نژاد درديدار با 150 نماينده مجلس‌‏هفتم؛
شبكه‌‏هاي ابتذال فرهنگي بايد كنترل شود
مديريت فرهنگي سال‌‏هاي اخير" مديريت يله و رها " است


محمود احمدي نژاد، بعدازظهر امروز، براي ديدار با نمايندگان مجلس هفتم، در ساختمان مجلس واقع در بهارستان حضور يافت.
جواد آريان‌‏منش, عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس هفتم، به خبرنگار "ايلنا", گفت: احمدي نژاد، در جلسه‌‏اي با حضور 150 تن از نمايندگان مجلس به تبيين ديدگاه‌‏هاي خود در حوزه مسائل سياسي, فرهنگي و اقتصادي پرداخت.
نماينده مشهد افزود: كانديداي ارزشي انتخابات رياست جمهوري در اين نشست، با بيان اينكه محور فعاليت‌‏هاي خود را بر پايه عدالت‌‏خواهي, فقرزدايي, ايجاد اشتغال و توليد فرهنگي قرار داده است، به نقد مديريت فرهنگي كشور در سال‌‏هاي اخير پرداخت.
عضو فراكسيون اكثريت مجلس هفتم, تصريح كرد: احمدي‌‏نژاد در اين ديدار خواهان كنترل شبكه‌‏هاي ابتذال فرهنگي شد و بر حمايت از آسيب‌‏ديدگان فرهنگي تاكيد ‌‏ورزيد.
عضو فراكسيون اكثريت مجلس هفتم, گفت: احمدي نژاد درجمع نمايندگان، مديريت فرهنگي سال هاي اخير را "مديريت يله و رها" خواند.
وي در پايان گفت: اين كانديداي انتخابات رياست‌‏جمهوري معتقد به پياده‌‏سازي آزادي‌‏هاي فرهنگي و سياسي در چارچوب قانون اساسي و معتقد به اصلاح ساختار دولت و شفاف نمودن بودجه است.


محمود احمدي نژاد:
هميشه تهديد خارجي داشته‌‏ و داريم، آسيب‌‏پذيري ما از درون است
اگر فكر مي‌‏كنند من با تخريب ازصحنه بيرون مي‌‏روم، اشتباه كرده‌‏اند


در ادامه جلسه پرسش و پاسخ نمايندگان با محمود احمدي‌‏نژاد كانديداي راه يافته به مرحله دوم انتخابات رياست جمهوري، سه تن از نمايندگان زن مجلس سئوالاتي را از احمدي‌‏نژاد مطرح كردند.
فاطمه آليا، نماينده تهران در مجلس هفتم با بيان اينكه اعتقاد داريم فلسفه اقبال مردم به شما اين بود كه كساني كه كار خوب انجام مي‌‏دهند، خدمتگذارمردم هستند و خدا مهر آنها را به دل مردم مي‌‏اندازد، از احمدي‌‏نژاد پرسيد؛ كابينه پيشنهادي خود را چه زماني معرفي مي‌‏كنيد، آيا در دولت خود شهردار را راه مي‌‏دهيد يا خير؟ احمدي‌‏نژاد پاسخ داد: كابينه پيشنهادي را حتماً معرفي مي‌‏كنم و قبل از آن مشورت لازم را با مجلس انجام خواهم داد.
وي همچنين تصريح كرد: حتماً از نمايندگان در كابينه دولت خود استفاده خواهم كرد.
كانديداي اصولگرايان در دور دوم انتخابات رياست‌‏جمهوري افزود: شهردار تهران حتماً به كابينه من دعوت مي‌‏شود زيرا مساله تهران و كشور به هم گره خورده است.
عشرت شايق، عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس هفتم خطاب به احمدي‌‏نژاد گفت: اطلاع پيدا كرده‌‏ايم موتور تخريبي براي روز چهارشنبه و پنج‌‏شنبه كه تبليغات ممنوع مي‌‏باشد، از طريق پيام‌‏هاي كوتاه تلفن همراه حركت داده مي‌‏شود كه تا آخرين لحظات تخريب را ادامه دهد، در برابر اين موج تخريب چگونه تاييد برخورد كرد؟!
شايق همچنين به احمدي‌‏نژاد گفت: در تمامي مراكز مجموع آراي شما اول بود، اما وزارت كشور با نوعي بي‌‏مهري و كم‌‏لطفي راي شما را گرفت و اين موضوع مسكوت ماند، به چه دليل وزارت كشور چنين برخورد كرد؟!
احمدي‌‏نژاد در پاسخ به شايق تصريح كرد: بداخلاقي انتخابات اين بود كه وزارت كشور حزبي است و انتخابات حزبي برگزار كرد، در حالي كه من هيچ حزبي نداشتم.
وي افزود: خبر خانم شايق در تخلف آرا قطعي است اما اول و دوم بودن در انتخابات براي من مهم نبود، البته بايد به ريش سفيدها احترام گذاشت.
كانديداي راه‌‏يافته به مرحله دوم انتخابات درخصوص محركه تخريب در انتخابات گفت: برخي نهادها كه مسوول جلوگيري هستند، دست روي دست گذاشتند و تماشا مي‌‏كنند و به نوعي حمايت مي‌‏كنند.

احمدي نژاد با تاكيد بر اينكه من تا آخر هستم و اگر فكر كردند من با اين چيزها بيرون مي‌‏روم، حتما اشتباه كرده‌‏اند.
تصريح كرد: ديروز دو مركز پيدا كردم كه پيام مي‌‏فرستند، مي دانم هزينه اين كارها را از كجا مي‌‏آورند، پول اين تبليغات از حوزه نفتي مي‌‏آيد.
الهام امين‌‏زاده، عضو ائتلاف آبادگران در مجلس هفتم نيز در خصوص سياست خارجي دولت احمدي‌‏نژاد و بحث قوميت‌‏ها پرسيد، احمد‌‏ي‌‏نژاد گفت: از سياست خارجي يك فضاي كاذب و غول درست كردند كه افراد خاص حريف اين تحول هستند ما به هيچ وجه در شرايط بحران نيستيم.
شهردار تهران افزود‌‏: هميشه تهديد داشتيم الان هم داريم، كشورها هر موقع خواستند ضربه بزنند، زدند و آسيب‌‏پذيري ما از درون است.
احمدي‌‏نژاد گفت‌‏: در عرصه سياست خارجي نماينده كشور، نماينده اقتدار ملي است كه وارد مذاكره مي‌‏شود.
وي افزود: برخي مذاكره مي‌‏كنند، پشت ميز نشسته 500 كيلومتر عقب نشيني مي‌‏كنند، اين به دليل آن است كه مردم‌‏شان را نمي‌‏شناسند اما ترديد ندارم دولت مدعي اصولگرايي به سرعت شرايط جديد را به نفع كشور تغيير مي‌‏دهد.
كانديداي اصولگراي راه يافته به مرحله دوم انتخابات در خصوص حضور زنان در كابينه‌‏اش گفت: حرف برخي كانديداها كه مي‌‏گويد از دو يا سه زن در كابينه استفاده مي‌‏كنيم به شدت مخالف هستم.
احمدي‌‏نژاد گفت: صحنه هايي داريم كه زن اصلا مي‌‏تواند وارد آن شود و اين در حالي است كه عرصه تخصصي زنان ترويج عاطفه و جذب پيام است اما برخي عرصه ها مانند رزم كاملا مردانه است.
شهردار تهران افزود: عرصه مشترك ميان زن و مرد شايسته سالاري است كه مرزبندي جنسيتي در آن غيرعادلانه است.
در اين جلسه همچنين سعيد ابوطالب، عضو ائتلاف آبادگران گفت: در مرحله اول آسيبي كه به اصولگرايان رسيد به واسطه جريانهاي سياسي بود، اين تخريب گرايي باعث شد نتيجه مطلوب نشود و مشخص شد مردم كاري به جريان‌‏هاي سياسي ندارند و راي مي‌‏دهند بدون اينكه افرادي كانديدا خود را به مردم تحميل كنند.
ابوطالب گفت‌‏: همين جريانها در شرايط فعلي نزديك مي شوند براي حمايت از شما يا هاشمي رفسنجاني و شرط مي‌‏گذارند، آيا مي پذيرد؟
احمدي نژاد پاسخ داد : سهم خواهي احزاب را قبول ندارم، اين سهم مال ما نيست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

احمدي‌‏نژاد:
خيلي خوشحالم از اينكه مي‌‏بينم آقاي باهنر روبروي من نشسته است
هاشمي‌‏رفسنجاني دربين نمايندگان حضور نيافت


- ديدار محمود احمدي‌‏نژاد با 150 نماينده مجلس اصول‌‏گرا در ساختمان بهارستان و در كميسيون تلفيق مجلس برگزار شد.

- در اين جلسه باهنر نايب‌‏رئيس اول مجلس و ابوترابي نايب رئيس دوم مجلس هفتم حضور داشتند.
- در ابتداي جلسه كوهكن كه پيش از اين سخنگوي ستاد لاريجاني بود، گفت‌‏: ما با‌‏ آقايان هاشمي و احمدي‌‏نژاد تماس گرفتيم كه در جلسه امروز حضور يابند، آقاي احمدي‌‏نژاد دعوت ما را پذيرفت اما آقاي هاشمي علي‌‏رغم اينكه بنده با ايشان تلفني صحبت كرده‌‏ام طي تماسي مجدد از دفتر ايشان در جلسه امروز حضور نيافتند، يكي از نمايندگان با خنده گفت؛ اساعه ادب بود اگر ايشان مي‌‏آمدند, ما بايد مي‌‏رفتيم.
- يكي از نمايندگان زن سوالي را در خصوص حضور زنان در كابينه احمدي‌‏نژاد مطرح كرد كه احمدي نژاد گفت؛ من به شعارهاي مصنوعي در اين زمينه اعتقادي ندارم و نمي‌‏توانم عدد بگويم، در اين هنگام يكي از نمايندگان به خنده گفت: تا چهارتا جا دارد كه احمدي‌نژاد نيز با خنده پاسخ داد؛ اشتباه رفتي عزيزجان برگرد‌‏, شما گيرتان نمي‌‏آيد, خوشحال نباشيد.
- احمدي‌‏نژاد تا پايان جلسه از هيچ يك از امكانات پذيرايي مجلس استفاده نكرد.
- احمدي‌‏نژاد زماني كه باهنر در صندلي روبروي وي نشست، گفت؛ خيلي خوشحالم از اينكه مي‌‏بينم آقاي باهنر روبروي من نشسته است بلافاصله پس از اين سخنان، باهنر جايگاه خود را از صندلي روبروي احمدي نژاد به صندلي ديگري تغيير داد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24888

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گزارش ديدار احمدي نژاد با نمايندگان اصولگراي مجلس، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005