Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 29 خرداد 1384

بيانيه‌ي محمود احمدي‌نژاد خطاب به ساير نامزدهاي انتخابات رياست‌جمهوري، ايسنا

بسم‌الله الرحمن الرحيم

جناب آقايان مهدي كروبي، دكتر قاليباف، دكتر لاريجاني، دكتر معين، و مهندس مهرعليزاده،

نامزدهاي محترم انتخابات نهمين دوره رياست‌جمهوري

سلام عليكم

اين كه در پرتو الطاف خداوند متعال و آراي ملت عزيز و بزرگوار ايران توفيق راهيابي به مرحله دوم انتخابات نصيب اين خادم و سرباز كوچك اسلام و ملت شده است، وظيفه خود مي‌دانم از شما عزيزان كه با حضور شورانگيز خود در صحنه انتخابات، نشاط و شادابي فراواني را به اين عرصه سرنوشت‌ساز وارد كرديد، صميمانه و خاضعانه تقدير و تشكر كنم.

بديهي است، در صورتي كه اينجانب موفق به كسب اكثريت آراي ملت ايران در مرحله دوم انتخابات شوم، دست هر كس را كه صادقانه و خالصانه براي خدمت بي‌منت به مردم، دراز شود، به گرمي خواهم فشرد و مقدمش را بسيار گرامي خواهم داشت.

نگاه ما به عرصه انتخابات ، تلاش براي دستيابي به مناصب بالا براي كسب قدرت و حكومت كردن بر مردم نيست، بلكه حضور در اين عرصه و تن دادن به مسووليت‌هاي سنگين را يك وظيفه ملي ، اسلامي و انقلابي مي‌دانيم و با همين رويكرد نيز، خود را در معرض قضاوت و داوري مردم قرار داده‌ايم.


اينجانب به طور مستقل و فارغ از هر گونه تعهدي به احزاب، گروهها، افراد و شخصيت‌هاي سياسي به صحنه انتخابات وارد شده‌ام و با توكل بر خداوند متعال، تا آخر نيز بر اين منش و روش استوار باقي خواهم ماند و به جز اسلام، مردم و رهبر عزيز و فرزانه انقلاب، وامدار هيچ فرد يا گروهي نخواهم بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آنچه در درجه اول اهميت قرار دارد، حفظ و حراست از منافع عمومي،‌تامين عدالت، رفاه و امنيت براي همه مردم است و با اين جهت‌گيري اصولگرايانه، راه براي حضور و تلاش همه نيروهاي متدين، كاردان و كارآمد در عرصه‌هاي مختلف فراهم خواهد بود و ان‌شاءالله هر كس قصد خدمت براي عزت و سربلندي ايران عزيز و شكوفا شدن استعدادها و ظرفيت‌هاي عظيم ملت ايران را داشته باشد، در دولت عدالتخواه مورد حمايت قرار خواهد گرفت.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24804

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بيانيه‌ي محمود احمدي‌نژاد خطاب به ساير نامزدهاي انتخابات رياست‌جمهوري، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005