Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 30 خرداد 1384

همسر محمدعلي رجايي: احمدي‌‏نژاد هيچ سنخيت و نسبتي با شهيد رجايي ندارد، ايلنا

* اگر امروز شهيد رجايي در ميان ما بود، از شجاع‌‏ترين انسان‌‏ها در مقابله با اقتدارگرايي در حاكميت بود

تهران- خبرگزاري كار ايران

عاتقه صديقي؛ همسر شهيد رجايي با انتشار بيانيه‌‏اي نگراني خود را از يكدست شدن حاكميت ابراز و اعلام كرد كه احمدي نژاد هيچ سنخيت و نسبتي با شهيد رجايي ندارد.

به گزارش "ايلنا" متن كامل بيانيه به اين شرح است:
بسمه تعالي
مردم شريف و قدر‌شناس ايران اسلامي
سلام و درود بر شما كه همواره شرايط زمان را درك و در عين كمبودها و نارسايي‌ها در صحنه حضور پيدا كرده و با خدا معامله مي‌كنيد و ارادتمند خادمان دلسوز خود بوده و هستيد.
بنا نداشتم در شرايطي كه حق و باطل آنچنان به هم آميخته كه تشخيص آن را به ويژه در مسائل سياسي بسيار دشوار ساخته است، صحبتي داشته باشم و به آن دامن بزنم، اما اكنون در وضعيتي قرار گرفته‌ايم كه بر خود لازم ديدم به اختصار مطالبي را با شما ملت عزيز در ميان بگذارم.
در انتخابات اخير رياست جمهوري ايران متأسفانه شخصيت شهيد بزرگوار رجايي در سطح وسيع به شكل‌‏هاي گوناگون با آقاي احمدي‌‏نژاد شبيه‌‏سازي شده و مورد سوء استفاده انتخاباتي قرار گرفته است و اين خود عين بي عدالتي و ظلم است. چگونه از ابتداي راه با بي‌‏عدالتي در رسيدن به قدرت كه به فساد نزديك‌‏تر است، مي‌توان عدالت را پياده كرد؟
بنابراين خود را موظف مي‌بينم تا از كسي كه شهيد شده و در قيد حيات نيست كه مستقيماً از خود دفاع كند، به دفاع از او ارزش‌‏هاي الهي پرداخته و اينگونه شگرد‌هاي ناعادلانه و ترفند‌هاي غيرخداپسندانه را محكوم كنم.
شهيد رجايي در سن چهل سالگي به درجه‌اي از كمالات انساني دست يافته بود كه براي آغاز آن راه، سن چهل سالگي خيلي دير است. كمالات اخلاقي و معنوي او در روحيه انتقادپذيري و جمهوري‌‏خواهي‌اش تبلور مي‌يافت. اين عمل و كاركرد رجايي بود كه او را به شخصيتي تبديل كرد كه امروز عده‌اي به دنبال آن هستند براي دستيابي به قدرت از نامش استفاده كنند، اما مشك آن است كه خود ببويد نه آنكه عطار بگويد.
شهيد رجايي ظاهر و باطنش يكي بود. او اگر امروز در ميان ما بود از شجاع‌‏ترين انسان‌‏ها در مقابله با اقتدارگرايي در حاكميت بود.
لازم به يادآوري است كه دخالت‌هاي سازمان يافته در انتخابات رياست جمهوري را بزرگترين تهديد نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مي‌دانم. لذا از سر خيرخواهي و حسن نيت به برادران و خواهران مشمول اين سخن توصيه مي‌كنم كه به وصيت حضرت امام (ره) در اين باره بيشتر بيانديشند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اينجا نگراني خود را از يكدست شدن حاكميت ابراز و اعلام مي‌كنم آقاي احمدي نژاد سنخيت و نسبتي با شهيد رجايي ندارد، خانواده شهيد رجايي او را نمي‌شناسند و با احمدي نژاد هيج ارتباطي ندارند. ما بايد بدانيم كه خداوند شهيد رجايي و ديگر شهداي گرانقدر و از همه مهمتر رهبر كبير انقلاب امام خميني (ره) را عزيز و حاكم بر قلب‌‏ها كرد و قدرت اصلي و ماندگار همين است و بس.
اميدوارم خداوند متعال با هوشياري مردم اين گونه نقشه‌ها را خنثي نمايد. انشاء الله

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24883

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'همسر محمدعلي رجايي: احمدي‌‏نژاد هيچ سنخيت و نسبتي با شهيد رجايي ندارد، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005