Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 26 خرداد 1384

رهبری خطاب به احمدی نژاد: وارد فعالیت سیاسی نشوید.احمدی نژاد: کسی حق ندارد ما را از فعالیت سیاسی منع کند، وبلاگ طرفداران علي لاريجاني


زمانی که اعضای شورای شهر و شهرداری در نخستین روز فعالیت خود با مردم پیمان بستند که از هرگونه فعالیت سیاسی خودداری کنند کسی تصور آن نداشت امروز احمدی نژاد در قبال فعالیت های سیاسی امروز و پیمان دیروزش سکوت کند.
هنوز به یاد داریم آن روز که رهبر انقلاب در سخنان خود در جمع اعضای شورای شهر به آقای احمدی نژاد و دیگر دوستانشان گفت:«مشکل شورای شهر قبلی آن بود که وارد فعالت سیاسی شدند.شما هرگز وارد فعالیت سیاسی نشوید» اما هرگز نمی دیدیم روزگاری را که چمران که به قول مسعود بهنود «نان برادر خود را می خورد» و احمدی نژاد اعلام کنند که کسی حق ندارد ما را از فعالیت سیاسی منع کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وقتی برای اولین بار شنیدیم احمدی نژاد شورای هماهنگی را تهدید کرده که اگر او را کاندیدا نکند خود به شخصه و به صورت مستقل وارد عرصه انتخابات می شود باور نکردیم و گفتیم از این دکترای برنامه ریزی حمل و نقل بعید است.اما وقتی دیدیم احمدی نژاد در کنار زوجش چمران وارد عرصه انتخابات شد باور کردیم که آدمی چقدر می تواند عوامرفیب و دروغگو باشد.احمدی نژاد را همه دیدند که به تظاهر ریا می کرد و خودش را بدبخت روزگار نشان می داد.آخر آقای شهید احمدی نژاد! اگر کسی لباس پاره می پوشد چرا آن را تبلیغ کند.این کار در کجای دین توصیه شده است؟کجای دین گفته که زشت پوش باش؟!
شما حق ندارید هر روز برای افزایش اقبال عمومی شخصیت شهردار سابق تهران را خرد کنید و ادعا کنید او در دفتر کارش دکوری 800 میلیونی داشته.گر چه هیچ کس نمی داند پس خودت چرا هنوز در این دکور زندگی می کنی؟آقای احمدی نژاد! ریا بس است.این روزها هر جا که عکس از تو می بینم و یا سخنی از تو می شنوم به طور طبیعی نام شهید رجایی را در کنارش می بینم.چرا برای فعالیت های عوامفریبانه ات نام از نام یک شهید استفاده می کنی؟؟
آری!برداران آباد گر برای رسیدن به قدرت پیمان با مردم و و قول به رهبرشان را به سخت ترین شکل ممکن شکستند و ازروی آن گذشتند...باشد... اما شک نکنید ضربه بزرگی به وحدت جناحتان زدید و شک نکنید رای هم نخواهید آورد و باز هم شک نکید که مردم پاسخ دروغپردازی هایتان و شکستن عهد و پیمانتان را به شما خواهند داد..

[وبلاگ طرفداران علي لاريجاني]

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005