Click for Amazing Phone Card








شنبه 28 خرداد 1384

پيروزی ملّت، علی ميرفطروس

و وظيفة کنونی رهبران سياسی و روشنفکران ايران

« ابلها مردا!
ابلها مردا!
عدوی تو نيستم
من، اِنکار توام!».

تحريم گستردة « انتخابات» رياست جمهوری از سوی مردم ايران، در واقع، يک رفراندوم ملی برای نفی و انکار تماميـّت نظام اسلامی است. اين تحريم گسترده، عدم مشروعيت رژيم اسلامی را آشکارتر ساخته و لذا مسئوليت های سنگين تری بر دوش روشنفکران و رهبران سياسی ما قرار می دهد.
رسانه های خبری رژيم، با رقم سازی های رسوا و «شيوه های صدّامی»، می کوشند تا قهر ملّی و تحريم آشکار مردم را «حضور حماسی و گستردة اُمـّتِ هميشه در صحنه»!!! قلمداد نمايند. در چنين شرايط حسـّاس و سرنوشت سازی، بر عهدة راديو- تلويزيون ها و ساير رسانه های ملّی و روشنفکران و رهبران سياسی ما (خصوصاً شاهزاده رضا پهلوی) است که:
1- يکپارچه و يکصدا، صدای تحريم و تحصّن خانگی ملت ايران در نفی و انکار نظام اسلامی و شيوه های رسوای رژيم در تقلّب و رقم سازی های انتخاباتی را به اطلاع جهانيان برسانند.
2- نبودِ رهبری و فقدان يک آلترناتيو سياسی، باعث مماشات و معاملات دولت های غربی با رژيم اسلامی است. بنابراين: با تشکيل «شورای رهبری» (متشکّل از شخصيـّت های ملی، موجّه و خوشنام) و ارائة يک سخنگوی رسمی در عرصه های بين المللی، وجود يک آلترناتيو سياسی را اعلام نمايند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

روشن است که شعار عام و اساسی اين «شورای رهبری»، برکناری رژيم اسلامی و سپس، تعيين نوع نظام دلخواه مردم در يک همه پرسی آزاد و دموکراتيک (زير نظر محافل بين المللی) خواهد بود.
بی ترديد، وجود اين رهبری، باعث تقويت ارادة ملی و در نتيجه، موجب اميد و پايداری بيشتر مردم در مبارزه عليه جمهوری اسلامی خواهد بود.

چنين باد!
و اينچنين تر باد!
علی ميرفطروس

28 خرداد ماه 1384
www.mirfetros.com

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24754

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پيروزی ملّت، علی ميرفطروس' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005