Click for Amazing Phone Card








شنبه 28 خرداد 1384

سخنگوي ستاد هاشمي در پاسخ به شايعه اصولگرايان مبني بر انصراف هاشمي: اول از حضور در دور دوم مطمئن شويد، بعد شايعه پراكني كنيد

سخنگوي ستاد انتخاباتي هاشمي رفسنجاني گفت: آقاي هاشمي براي مبارزه با افراطي گري و تماميت خواهي با اعتقاد و عزم بيشتري در دور دوم انتخابات حضور پيدا خواهد كرد.

محمد باقر نوبخت در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني " هاتف" در پاسخ به اين سوال كه " اصولگرايان افراطي در حال دامن زدن به اين شايعه كه گروهها سازمان يافته اصولگرا در دور دوم انتخابات به احمدي نژاد راي خواهند داد و اين امر شانس پيروزي هاشمي را كاهش داده و در نتيجه ايشان كناره گيري خواهد كرد ، هستند" ادامه داد: با توجه به اينكه نتيجه انتخابات هنوز قطعي نشده است آقايان بهتر بود اول از حضوركانديداي خود در دور دوم مطمئن مي شدند بعد شايعه پراكني مي كردند ولي انچه مسلم است آقاي هاشمي تا آخر خواهند ايستاد و از قبل هم همه احتمالات را پيش بيني كرده بودند و مي دانستند كه در رقابت با افراطيون مورد آماج شايعه و تخريب خواهند بود.
وي اضافه كرد: . ايشان براي جلوگيري از حاكميت افراطيون و تماميت خواهان اين راه را انتخاب كردند چراكه يكدست سازي حاكميت ايده باطلي است و هر جناحي كه فكر كند به تنهايي مي تواند مملكت را اداره كند به بيراهه رفته است بر اين مبنا آقاي هاشمي معتقدند از همه نيروهاي شايسته كشور و از همه جريانات و جناح هاي فكري _ سياسي در اداره كشور بايد بهره برد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نوبخت درباره برخي نگراني ها از سلامت انتخابات گفت: ما اين نگراني را از قبل هم داشتيم و اميدواريم شوراي نگهبان و وزارت كشور تمام تلاش خود را در اين راه انجام دهند. از آقاي خاتمي هم مي خواهيم انتخابات را سالم به پايان برسانند.

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005