Click for Amazing Phone Card








شنبه 28 خرداد 1384

عضو مشارکت: با حذف احمدي‌‏نژاد به عنوان كانديداي اول جناح راست، آنها همه چيز را از دست مي‌‏دهند، ايلنا

عضو شوراي مركزي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي، گفت: با حذف احمدي‌‏نژاد به عنوان كانديداي اول جناح راست، آنها همه چيز را از دست مي‌‏دهند، بنابراين شوراي نگهبان همه تلاش خود را مي‌‏كنند كه اين اتفاق رخ ندهد.

سيدهاشم هدايتي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، گفت: از روزهاي گذشته شاهد سازماندهي منظم نيروهاي نظامي و بسيجي بوديم و با اين وضعيت حق داريم كه به نتيجه انتخابات شك كنيم.
وي با بيان اين كه اكثر افراد پاي صندوق‌‏ها از نيروهاي بسيجي بودند، گفت: اين حق مردم و جامعه است كه درباره نتيجه چنين انتخاباتي نگران باشند.
هدايتي تصريح كرد: شوراي نگهبان به اقتضاي زمان كار مي‌‏كند و بعيد نيست با يك سري كارها، آراي احمدي‌‏نژاد را بالا ببرد.
عضو شوراي مركزي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي با اشاره به حضور هاشمي در انتخابات، گفت: از ابتدا گفتيم كه حضور افرادي مانند هاشمي مي‌‏تواند پروژه رئيس‌‏دفتري در مسند رياست‌‏جمهوري را خنثي كند، اما آنها همه تلاش خود را مي‌‏كنند كه اين پروژه را به سرانجام برسانند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با بيان اين كه ما خود را برنده انتخابات مي‌‏دانيم، گفت: اجازه نداديم كه يك گماشته در سمت رياست جمهوري قرار گيرد، اما آنها همه تلاش خود را براي جلوگيري از حذف احمدي‌‏نژاد به كار مي برند و مجموعه نيروهاي سياسي و مردم بايد نسبت به اين وضعيت هشيار باشند.
هدايتي ابراز اميدواري كرد كه خاتمي تخلفات راپيگيري كند، تا انتخابات سالمي از آب در آيد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24732

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عضو مشارکت: با حذف احمدي‌‏نژاد به عنوان كانديداي اول جناح راست، آنها همه چيز را از دست مي‌‏دهند، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005