Click for Amazing Phone Card








شنبه 28 خرداد 1384

خامنه اي خطاب به مردم: اينك كه انتخابات به مرحله‌ي دوم كشيده شده است، همگان را به حضوري قاطع و پرصلابت دعوت مي‌كنم، ايسنا

« بسم‌الله‌الرحمن الرحيم

سلام بر ملت بزرگ ايران

درود بر شما امت زمان‌شناس و شجاع

حماسه‌ي پرشوري كه به هنرنمائي شما در 27 خرداد آفريده شد، يكبار ديگر چهره‌ي استوار و پرافتخار ملتي را نشان داد كه با عزمي راسخ به افق بلند هدف‌هاي خود چشم دوخته و با دستي توانا به ساختن كشور خود همت گماشته است. حضور پرطراوت و شورانگيز شما در پاي صندوق‌هاي راي بار ديگر به اثبات رسانيد كه مردم‌سالاري‌ اسلامي درنهاد اين ملت ريشه دوانيده و اين شجره‌ي طيبه‌ي الهي، همه‌ي بادهاي مخالف را با ثبات و استقرار خود تحقير كرده است. شما با مشاركت انبوه و حداكثري، ملتي سرزنده و هشيار و زمان شناس را در برابر جهانيان به نمايش گذاشتيد و به بزرگترين نياز كشور خود پاسخي شجاعانه داديد. شما با حضور متين و همگاني و باشكوه خود، يكبار ديگر توطئه‌هاي دشمنان خود را باطل كرديد و گوهر نفوذ ناپذير و پرصلابت ايراني مسلمان را در برابر كج‌انديشان بددل و بدخواه به جلوه درآورديد.

دشمن نابخرد شما با اين گمان غلط كه ملت ايران را مرعوب و اغفال كند، در اعلاميه‌اي سراپا دروغ و دغل، به ملت ايران و نظام جمهوري اسلامي دشنام داد. رييس‌جمهور روسياه آمريكا كه خود با پول كمپاني‌هاي غارتگر صهيونيستي و براي تامين منافع نامشروع آنان بر سر كار آمده، در پيش‌داوري احمقانه‌ي خود در روز 26 خرداد، انتخابات شما را نادرست و مخدوش دانست. اين جنايتكار ابوغريب و گوانتانامو، به نظام جمهوري اسلامي تهمت زد و با سرپوش گذاشتن بر جنايات چكمه‌پوشان آمريكايي در عراق و افغانستان، حمايت دولت آمريكا از رژيم‌هاي كودتايي و ضدمردمي در زمان گذشته و حال را ناديده گرفت و به تصور اين‌كه ملت ايران رژيم كودتايي و سلطنتي محمدرضا را كه بيست و پنج سال با پشتيباني آمريكا به ايران و ايراني ستم كرد، به فراموشي سپرده است، ادعا كرد كه دولت او طرفدار دموكراسي و دوستدار ملت ايران است.

شما ملت عزيز، شما جوانان پرشور و متعهد، شما مرد و زن با ايمان، با حضور حماسي و آگاهانه‌ي خود، دشنام بوش را به خودش برگردانديد و عزم راسخ خود را بر استقلال كشور و دفاع از اسلام و مردم‌سالاري اسلامي اعلام كرديد.

راي شما كه در محيطي آزاد و با حضور سلائق گوناگون و به نامزدهايي با چهره‌ها و گرايش‌هاي متنوع، در صندوق راي ريخته شد، پيش از هر چيز، راي به جمهوري اسلامي، راي به استقلال ملي، راي به قانون اساسي، راي به پيشرفت و عدالت و آرمان‌هاي اسلامي است كه در آن، دين و دنياي مردم، و رفاه و معنويت عمومي، و عزت و افتخار ملي تامين خواهد شد.

هر كدام از نامزدهاي محترم كه سرانجام از بيشترين راي مردم برخوردار باشد، متعهد به اين آرمان‌ها است و عدالت اجتماعي و رفع فساد و تبعيض و مقابله با توطئه‌هاي سياسي و فرهنگي و اقتصادي نخستين وظيفه‌ي اوست.

اينجانب با تضرع و خشوع، سر بر سجده‌ي شكر مي‌گذارم و خداي حكيم عليم را به هدايت و توفيقي كه به ملت با ايمان ما عنايت كرد سپاس مي‌گويم، و از يكايك آحاد شما مردم عزيز كه حق خود را اعمال و تكيف خود را ادا كرديد صميمانه تشكر مي‌كنم و توصيه‌هائي را به عرض ملت عزيز مي‌رسانم؛

1) بزرگترين برنده‌ي اين انتخابات، ملت ايران است كه به رغم سمپاشي‌هاي دشمن خارجي و ايادي داخلي‌اش ، شكوه و عظمت آفريد و بدبينان را غافلگير كرد. طرفداران نامزدهائي كه توفيق خدمت در مسووليت رييس‌جمهوري نيافته‌اند، نبايد احساس خسارت كنند هركس بر طبق عقيده‌ي خود تلاش كرده است، سرافراز است و آنگاه كه اين تلاش با نيت خير و قصد الهي باشد برخوردار از پاداش و قبول خداوند است انشاءالله.

2) ايران اسلامي، اكنون بار ديگر الگوي مردمسالاري صادقانه‌ي خود را كه مبتني بر راي و حضورمردم و نه مانند شيوه‌ي آمريكائي با لشكركشي و تحميل، است، در برابر ملت‌هاي جهان و خاورميانه به نمايش گذارده است. اين حادثه‌ي شيرين به كام دشمنان تلخ است. انتظار مي‌رود همه با هوشياري و آگاهي خود نگذارند فتنه‌گري‌هاي احتمالي دشمن، شيريني انتخابات را از كام ملت ايران بزدايد.

3) رييس جمهور منتخب هر كه باشد، رييس‌جمهور همه‌ي ملت ايران است و همه به همكاري با او در پيشرفت كشور موظف‌اند. اينجانب نيز مانند هميشه از هر اقدام و حركت ايشان در اداره‌ي قانوني كشور و حركت در جهت اهداف نظام اسلامي حمايت خواهم كرد. انشاء الله.

4) به رييس‌جمهوري منتخب هر كه باشد، توصيه مي‌كنم كه از اولين ساعات اعلام نتيجه‌ي انتخابات، خود را براي تلاش هر چه بيشتر و اهتمام افزونتر به خدمتگزاري خستگي‌ناپذير براي اين ملت وفادار و مخصوصا جوانان و بالاخص طبقات محروم كه پرشمارترين حاميان نظام اسلامي‌اند، آماده سازد و خدمت خود به ملت و كشور عزيز را در عمل نشان دهد.

5) اكنون كه در نخستين ماه‌هاي سال همبستگي ملي و مشاركت عمومي، ملت ايران فصلي درخشان را رقم زدند، از همه و به ويژه از عناصر سياسي و دارندگان جايگاه‌هاي هدايت افكار عمومي و رسانه‌ها و ديگران مي‌خواهم كه هم‌چنان روحيه‌ي همبستگي و مشاركت را تقويت كنند و از هر كار و گفتار تفرقه‌انگيز و دلسرد كننده بپرهيزند.

6) لازم مي‌دانم از مراجع عظام و علماي اعلام و فرزانگان دانشگاهي و شخصيت‌هاي فرهنگي و سياسي و اجتماعي و فعالان عرصه‌ي انتخابات و به‌خصوص از صدا و سيما كه برنامه‌هاي شوق‌آفرين و هنرمندانه‌اش، نقشي ماندگار آفريد، و نيز از شوراي نگهبان و وزارت كشور كه با صدق و امانت و كوشش فراوان خود، ميدان را براي اين مسابقه‌ي بزرگ آماده ساختند و از ديگر كساني كه به گونه‌اي در اين تلاش عمومي نقش آفريدند و نيز از خود نامزدهاي محترم رياست جمهوري كه در اين ميدان پرمسووليت قدم نهادند تصميمانه تشكر كنم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بار ديگر متضرعانه خداوند متعال را سپاس گفته و هدايت و رحمتش را براي اين ملت عزيز و اين بنده‌ي ناتوان مسئلت مي‌كنم و با سلام به حضرت ولي‌الله الاعظم روحي فداه به دعا و توجه و حمايت آن صاحب اصلي كشور و ملت دل مي‌بندم. و اينك كه انتخابات به مرحله‌ي دوم كشيده شده است، همگان را به حضوري قاطع و پرصلابت دعوت مي‌كنم.

والسلام عليكم و رحمت‌الله

سيد علي خامنه‌اي

28/خرداد/1384»

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24733

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'خامنه اي خطاب به مردم: اينك كه انتخابات به مرحله‌ي دوم كشيده شده است، همگان را به حضوري قاطع و پرصلابت دعوت مي‌كنم، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005