Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 11 خرداد 1384

آيت الله خامنه‏اى: هيچكس از راي من در انتخابات مطلع نيست، فارس

خبرگزاري فارس: رهبر معظم انقلاب اسلامى صبح امروز در ديدار اعضاى ستاد برگزارى مراسم شانزدهمين سالگرد ارتحال حضرت امام خمينى (رض)، امام بزرگوار را شخصيت حقيقتاً استثنايىِ تاريخ ايران برشمردند و تأكيد كردند: تنها راه تحقق آرمانهاى سعادت آفرين ملت ايران، ادامه راه و خط امام خمينى است.

به گزارش خبرگزاري فارس حضرت آيت الله خامنه‏اى با اشاره به شأن و جايگاه بى‏نظير امام راحل عظيم‏الشأن در ميان "علماى بزرگ، دانشمندان علوم عقلى، فلاسفه، فقها، مصلحان و مناديان تحول، سياسيون و زمامداران تاريخ ايران" افزودند: تقوا و پارسايى بى‏بديل امام، آن هم در اوج "شهرت جهانى و تبعيت مردم از ايشان"، مقوله واقعاً اعجاب برانگيزى است كه همراه با قاطعيت - عزم پولادين - شجاعت و ديگر ويژگى‏هاى مثال زدنى، امام را به اقيانوس پهناور و عميقى تبديل كرده كه همچنان لبريز گوهرهاى كشف ناشده فراوان است.
رهبر معظم انقلاب تجليل از امام و كارهاى پرعظمت ايشان را لازم اما ناكافى دانستند و با اشاره به ضرورت زنده ماندن ياد و راه امام و استمرار تفكرات ايشان افزودند: حيات و هويت پيامبران به دوران زندگى آنها محدود نشد و در استمرار معارف والا و فضائل بى‏نظيرى كه در تاريخ بشر آفريده‏اند، ادامه يافته است و حيات امام بزرگوار نيز كه ادامه دهنده راه انبياست بايد در استمرار مبانى، انديشه‏ها و روشهاى استراتژيك ايشان، ادامه يابد.
حضرت آيت الله خامنه‏اى، هدف از فعاليت بى‏وقفه سلطه گران براى تخريب چهره امام خمينى را، از بين بردن راه و خط امام برشمردند و افزودند: ملت و همه ارادتمندان امام بزرگوار، براى مقابله با اين خصومتها، بايد تجليل از امام را از دايره تمجيد و سپاسگزارى فراتر ببرند و با عمل به مبانى و انديشه‏هاى امام، ايستادگى در مقابل قدرتهاى استكبارى و حفظ هويت و استقلال و آزادى خود را ممكن سازند.
حضرت آيت الله خامنه‏اى، با اشاره به لزوم پيروى از شيوه‏هاى ابتكارى و راهبردى امام خمينى در مقابل جهان استكبار خاطرنشان كردند: امام اجازه نمى‏داد دشمن ميدان بازى را مشخص كند بلكه با بر هم زدن قواعد و ساز و كارى كه قدرتهاى سلطه‏گر در پى تثبيت آن بودند به قلب هدف مى‏زد و دشمن را غافلگير مى‏كرد و امروز نيز بايد با استفاده از همين روش، با صراحت، شجاعت و دليرى، اهداف انقلاب را تبيين و دنبال كنيم.
ايشان، بطلان تلاشهاى تاريخى دشمن را براى تفكيك دين از سياست، از كارهاى پر عظمت امام خواندند و افزودند: متأسفانه امروز در داخل كشور، كسانى با قلم يا زبان، همان حرفهاى دشمنان را درباره جدايى دين از سياست تكرار مى‏كنند.
حضرت آيت الله خامنه‏اى حضور پربركت نيروهاى مؤمن و حزب اللهى در پيشرفتهاى بزرگ كشور را از نتايج تلاش امام در شكوفا كردن استعدادهاى درونى ملت برشمردند و افزودند: احياى ياد امام و برافراشته نگه داشتن پرچم هدايتگر آن بزرگوار، نيازمند آن است كه در همه كارها اصول و استراتژى امام را اصل قرار دهيم و با استفاده از روشها و تاكتيكهاى نوگرايانه‏اى كه در خدمت اين استراتژى قرار دارد آينده روشن و پراميد كشور و ملت را محقق سازيم.
رهبر معظم انقلاب همچنين در بخش ديگرى از سخنانشان انتخابات رياست جمهورى را بسيار مهم و مظهر آزادى فكر و استقلال رأى فرد فرد ملت برشمردند و با اشاره به تفاوت عميق حضور آگاهانه و آزادانه در انتخابات نظام اسلامى و حضور بسته و بدون شناخت در انتخابات حزبى ديگر كشورها به مردم توصيه كردند: ضمن احساس مسؤوليت از حق خود مبنى بر آزادى شركت در انتخابات نگذرند و با تحقيق در مورد نامزدها بهترين فرد را انتخاب كنند.
حضرت آيت الله خامنه‏اى افزودند: ممكن است برخى بگويند بنده طرفدار يا مخالف آنها هستم، اينجور نيست من هم يك رأى دارم كه هيچكس از آن مطلع نيست و در روز انتخابات به صندوق خواهم انداخت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در آغاز اين ديدار، آقاى محمد علي انصارى رئيس ستاد برگزارى مراسم شانزدهمين سالگرد ارتحال حضرت امام خمينى (رض)، در گزارشى از برنامه‏هاى اين ستاد براى برگزارى هرچه باشكوهتر مراسم 14 خرداد گفت: بيعت امت با امام راحل، در پيوند قلبى و وفادارى عميق ملت با حضرت آيت الله خامنه‏اى به بهترين شكل، استمرار يافته است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23568

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آيت الله خامنه‏اى: هيچكس از راي من در انتخابات مطلع نيست، فارس' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005