Click for Amazing Phone Card








شنبه 28 خرداد 1384

سخنگوي وزارت كشور تعجيل بيش از اندازه صدا و سيما و شوراي نگهبان در اعلام آمارها را اقدامي مشكوك خواند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

سخنگوي وزارت كشور با انتقاد از آنچه آن تعجيل بيش از اندازه صدا و سيما و شوراي نگهبان در اعلام آمارها ناميد، اين اقدام را مشكوك خواند.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران، جهانبخش خانجاني با بيان اين مطلب افزود: اعلام رسمي آمار شمارش آرا از سوي شوراي نگهبان، خلاف عرف و قانون است.

وي با يادآوري نقش تعيين‌شده براي وزارت كشور به عنوان منبع اعلام رسمي آمار انتخابات گفت: شوراي نگهبان آمار قطعي را ندارد، زيرا تا زماني كه صورتجلسه آمارها در هيات نظارت استان تاييد نشود، نبايد اعلام شوند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با اظهار تعجب از رويكرد شوراي نگهبان و بيان اين‌كه قبل از اعلام نتايج حوزه‌ها، اين آمارها را منتشر كرده، به اقدام روز جمعه اين شورا در انتشار نظرسنجي اشاره كرد و با شبهه‌برانگيزخواندن اين اقدامات گفت: شوراي نگهبان بايد در آينده نسبت به اين رفتارها پاسخگو باشد و بگويد بر چه مبنايي خلاف كرده است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24706

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سخنگوي وزارت كشور تعجيل بيش از اندازه صدا و سيما و شوراي نگهبان در اعلام آمارها را اقدامي مشكوك خواند، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005