Click for Amazing Phone Card








شنبه 28 خرداد 1384

كروبي:اقدام شوراي نگهبان دراعلام آماري متفاوت نسبت به آماررسمي بي سابقه و همكاري صداوسيما با اين روش تعجب برانگيز است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

مهدي كروبي نامزد نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با انتشار بيانيه‌اي ضمن اعتراض به روند اعلام نتايج انتخابات رياست جمهوري از سوي شوراي نگهبان تصريح كرده است كه به منظور اعلام برخي از موارد در يك مصاحبه مطبوعاتي شركت مي‌كند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان در اين بيانيه ضمن ابراز امتنان نسبت به حضور پر شكوه مردم در انتخابات رياست جمهوري اقدام شوراي نگهبان در اعلام آماري متفاوت نسبت به آمار رسمي بي سابقه و همكاري صدا و سيما با اين روش تعجب برانگيز و بدعت انگيز دانسته شده است.

كروبي در ادامه ضمن پرسش نسبت به تيتر امروز روزنامه كيهان درباره پيش‌بيني آخرين نتايج انتخابات آن را به عنوان اطلاع غيبي توصيف كرده است.

وي اعلام كرد : با توجه به همكاريهاي مسبوق به سابقه آن روزنامه با بخشي از شوراي نگهبان، اينجانب ناچار هستم حقايقي را در اين مورد و همچنين آنچه دخالت علني بخشي از نيروهاي مسلح در روند ر‌اي گيري روز جمعه مي‌دانم بيان كنم .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به همين جهت روز شنبه ساعت 16 مصاحبه مطبوعاتي و راديو تلويزيوني داخلي و خارجي خواهم داشت و براي اين منظور در خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) حضور مي‌يابم.

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005