Click for Amazing Phone Card








جمعه 27 خرداد 1384

سخنگوی وزارت کشور: هنوز نمی توان میزان دقیق مشارکت مردم را حدس زد، مهر

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه انتخابات در کمال آرامش در حال برگزاری است اعلام کرد: همچنان سیل مردم مشتاق برای حضور پای صندوقهای رای بسیار زیاد است و هنوز نمی توان میزان دقیق مشارکت مردم را حدس زد .
به گزارش خبرنگار سیاسی "مهر" جهانبخش خانجانی در کنفرانس خبری مستقردرستاد انتخابات کشوربا بیان اینکه هنوز نمی توان میزان واقعی مشارکت مردم را حس زد تاکید کرد: براساس تعرفه های مصرف شده می توان گفت: مشارکت احتمالا بیش از 55 درصد است .

خانجانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به رای مردم مفتخر است و پایداری نظام به آرا است گفت: مهم نیست چه کسی برنده شود؛ مهم حساسیت مردم نسبت به سرنوشت خود است.

وی بر غیرممکن بودن پیش بینی نتیجه انتخابات و تاکید کرد و گفت : انتخابات در کمال آرامش در حال برگزاری است .

به گفته خانجانی پیش بینی می شود میزان مشارکت مردم در آذربایجان شرقی 60 درصد و اذربایجان غربی 65 درصد، همدان 70 درصد ، قزوین 60 درصد و زنجان نیز 60 درصد باشد .

وی با بیان اینکه در ساعات میانی روز در استان مرکزی با کمبود تعرفه مواجه شده بودند میزان مشارکت در این استان را بالای 65 درصد اعلام کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سخنگوی وزارت کشور با اشاره به برگزاری همزمان انتخابات در 254 حوزه در 102 کشور گفت: در برخی کشورها که افقشان زودتر از ماست ( آسیای جنوب شرقی ) از جمله کشورهای کره جنوبی ، استرالیا ، ویتنام ، کره شمالی ، مالزی ، فیلیپین به پایان رسیده است اعلام کرد: در کشورهای اندونزی ، ترکمنستان ، قطر ،ژاپن و آلمان تقاضای تمدید مهلت دارند.

به گفته خانجانی شعب اخذ رای ساعاتی پیش در شهرک غرب تهران با کمبود تعرفه مواجه شدند .

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور تخلفات برخی نیروها و نهادهای حفاظتی همچنین ناظرین از نهادهای نظامی را از دیگر تخلفات صورت گرفته در جریان انتخابات امروز بر شمرد و تاکید کرد: با این تخلفات برخورد شده است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24674

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سخنگوی وزارت کشور: هنوز نمی توان میزان دقیق مشارکت مردم را حدس زد، مهر' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005