Click for Amazing Phone Card








جمعه 27 خرداد 1384

سخنگوي دولت در واکنش به نظرسنجي شوراي نگهبان: هدف از اين نظر سازي دست كاري در انتخابات است، هاتف

احمدي نژاد در صدر نظر سنجي شوراي نگهبان

شوراي نگهبان نظر سنجي را به مقامات عالي رتبه كشور ارسال كرده است كه بر اساس آن محمود احمدي ن‍ژاد داراي بيشترين آرا است. اين اقدام شوراي نگهبان نگراني محافل سياسي را از نتايج نهايي انتخابات بر انگيخته است.

گزارش پايگاه اطلاع رساني "هاتف" حاكي است درنظر سنجي كه سيد محمد جهرمي رئيس هيات نظارت بر انتخابات شوراي نگهبان به برخي مقامات عالي رتبه نظام ارسال كرده است ، محمود احمدي نژاد 26 درصد آرا ، هاشمي رفسنجاني 25 درصد ، مصطفي معين 10 درصد و محمود قاليباف 10 در صد آرا را برخوردار است.
اين نظر سنجي در حالي منتشر شده است كه در تمامي نظر سنجي هاي معتبر منتشر شده پيش از اين هاشمي در صدر آرا بوده است و در نظر سنجي هاي روز هاي اخير معين رتبه دوم را دارا بوده است. در حالي كه نظر سنجي شوراي نگهبان شائبه آفرين شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

واكنش سخنگوي دولت به اعلام نظر سنجي شوراي نگهبان: اين اقدامات نظر سازي است

سخنگوي دولت در واكنش به نظر سنجي شوراي نگهبان كه در آن محمود احمدي نژاد در صدر قرار گرفته است ، گفت : اين اقدامات نظر سازي است.

عبدالله رمضان زاده در گفتگو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني " هاتف " اضافه كرد : اين اقدامات نظر سازي است و احتمالا براي اقدامات بعدي و دست كاري در انتخابات بيان شده است.
وي در ادامه خاطر نشان كرد: آنها مي خواهند ، چنانچه فرد مورد نظرشان راي نياورد با استناد به اين نظر سازيهاي كاذب بتوانند انتخابات را دست كاري كنند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24614

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سخنگوي دولت در واکنش به نظرسنجي شوراي نگهبان: هدف از اين نظر سازي دست كاري در انتخابات است، هاتف' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005