Click for Amazing Phone Card








جمعه 27 خرداد 1384

ستاد معین در خورموج منفجر شد

بر اساس گزارشي که براي خبرنامه گويا ارسال شده شب گذشته ستاد معین در شهر خورموج منفجر شد. اين گزارش که هنوز از سوي منابع رسمي تاييد نشده افزوده است شهر خورموج یکی از شهرستان های استان بوشهراست که در آن حامیان دکتر معین حضور فعالانه ای داشته اند. این اتفاق در حدود ساعت 1 یا 2 بامداد بوقوع پیوست که در آن یکی از اعضای ستاد دکتر مصطفی معین به علت جراحات وارده و سوختگی صورت و بدن به بیمارستان سوانح سوختگی گناوه انتقال یافت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همچنین دو شب پیش در شهر بوشهر خبر بمب گذاری در یکی از خیابان های پر رفت و آمد آن، باعث دخالت گسترده نیروی انتظامی شد که در آن یگان های ویژه نیروی انتظامی با لباس های مخصوص برای پیدا کردن و خنثی نمودن بمب به محل اعزام شدند. پس از بررسی هایی که بعمل آمد مشخص شد که فرد ناشناسی با نیروی انتظامی تماس گرفته و خبر بمب گذاری را داده بوده است ولی این خبر شایعه ای بیش نبوده و بعد از یکی دو ساعت رفت و آمد در محل به حالت عادی درآمد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24603

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ستاد معین در خورموج منفجر شد' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005