Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 26 خرداد 1384

"اروجعلي محمدي": هر تبريزي با "يک راي" توپخانه ستاد ضد اصلاحات را خاموش کند، پيمان پاک مهر

پيمان پاک مهر-روزنامه نگار در تبريز
www.tabriznews.com
pakmehr88@hotmail.com
Tel:00989144157400
Date:1384.3.25


تبريز نيوز:سرويس سياسي:"اروجعلي محمدي" فرماندار وقت تبريز گفت: هر تبريزي با يک راي توپخانه ستاد ضد اصلاحات را خاموش کنند.

"محمدي"، رييس جبهه مشارکت اردبيل در گفتگو با سرويس سياسي تبريز نيوز گفت:تبريزي ها به فرماندهان ستاد ضد اصلاحات در تبريز بايد بفهمانند که تبريز هميشه جايگاه آزادي خواهي و ترقي خواهي بوده است.

"رييس جبهه مشارکت اردبيل" با اشاره به اقدامات ۸ ساله اخير ستاد ضد اصلاحات گفت:ستاد ضد اصلاحات در طول ۸ سال گذشه با تحقير مردم و انحصار طلبي و اعمال فاشيستي خواسته تا خود را بر مردم تحميل کند.

"وي" افزود: تبريزي ها بايد بار ديگر به صحنه بيايند و با راي به دکتر معين ، اقتدارگرايان را بر سر جاي خود بنشانند.

"محمدي"،گفت:امروز روزي استکه آذربايجان بايد به حرکت در آيد و فرزندان ستارخان ، باقرخان و خياباني و ثقه اسلام به پا خيزند و بار ديگر پرچم نوآوري ، تحول و ترقي خواهي را به دوش بگيرند تا ثابت کنند آذربايجان و تبريز خواستگاه دموکراسي است.

وي تصريح کرد:اگر اقتدارگرايان در انتخابات غير آزاد و غير قانوني مجلس هفتم خود را با ۵/۱ (يک و نيم )درصد به مردم تبريز تحميل کردند پاسخ خود را در ۲۷ خرداد دريافت خواهند کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

"محمدي"،خاطر نشان کرد:قهر و سکوت در شرايط فعلي به نفع استبداد ورزان و محافظه کاران است.

وي تاکيد کرد:ما بايد به صحنه بياييم و با راي به اصلاح طلبان پيشرو ثابت کنيم که ايراني سرافراز و آزاد مي خواهيم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24566

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"اروجعلي محمدي": هر تبريزي با "يک راي" توپخانه ستاد ضد اصلاحات را خاموش کند، پيمان پاک مهر' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005