Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 26 خرداد 1384

تبليغات هاشمي در شبکه ماهواره اي پي ام سي

شبکه ماهواره اي PMC که تاکنون بعنوان شبکه 24 ساعته موسيقي شناخته مي شد، در اقدامي خارج از عرف معمول اين شبکه، امروز مرتبا فيلم تبليغاتي هاشمي رفسنجاني را پخش مي کند.

اين شبکه که بعنوان يک شبکه اختصاصي موزيک، ترانه هاي ايراني خارج از کشور، ترانه هاي توليد داخل، ترانه هاي غربي و غير ايراني پخش مي کند در چند نوبت روز پنجشنبه فيلم تبليغاتي هاشمي که گفتگوي صريح وي با جوانان است را پخش کرد.

PMC از کيفيت بسيار بالايي برخوردار است و بصورت حرفه اي از امکانات اين رسانه بهره مي جويد و بر خلاف ديگر شبکه هاي ايراني آگهي هاي متنوع شرکت هاي غربي و داخلي را پخش مي کند. اين شبکه که ظاهرا در هلند يا يک کشور اروپايي به ثبت رسيده در روزهاي عزاداري نيز از پخش موسيقي ريتم دار پرهيز مي کند. به نظر مي رسد دفتر اصلي اين شبکه در انگلستان مستقر باشد.

جالب است که هاشمي در پاسخ به سوال يکي از جوانان در مورد ماهواره و اينترنت نظر مساعد خود را براي آزادي اين هر دو اعلام کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در ابتداي راه اندازي اين شبکه، شايعاتي در محافل رسانه اي، مبني بر ارتباط آن با طرفداران يا خانواده هاشمي رفسنجاني مطرح شده بود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24599

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تبليغات هاشمي در شبکه ماهواره اي پي ام سي' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005