Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 26 خرداد 1384

فیروزآبادی رئیس ستاد فرماندهی کل قوا، قاليباف را انتخاب رهبر اعلام کرد

بر اساس يک گزارش موثق، دکتر فیروزآبادی رئیس ستاد فرماندهی کل قوا طی جلسه ای با فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی کشور اعلام کرده که نظر رهبری روی آقای قالیباف است ولی ایشان نمی توانند این موضوع را اعلام کنند. و ما هم نمی توانیم به طور علنی نظر رهبری را بیان کنیم.
وی در ادامه از فرماندهان ارشد نظامی کشور خواسته است این موضوع را طی جلساتی توجیهی به اطلاع تمامی پرسنل تحت امر خود برسانند.
قابل ذکر است پس از برگزاری این جلسه در تعداد زیادی از پادگانها و بیمارستانهای تحت پوشش نیروهای مسلح جلسات توجیهی جهت اعلام مطلب فوق برگزار شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شنیده ها حاکیست که فردی که در ایستگاه متروی کرج با شلیک گلوله جوانی را به قتل رسانده است علاوه بر اینکه از اقوام سعید عسگر می باشد، پسر خاله قالیباف نیز هست. و در مورد پرونده خود به قالیباف متوسل شده است که قالیباف نیز از رییس دادگاه ویژه روحانیت حل مشکل وی را خواستار شده است اما وی با حساس خواندن اوضاع و اینکه قطعا حکم نامبرده قصاص می باشد این مسئله را در زمان انتخابات نشدنی دانسته و گفته پس از انتخابات و ارام شدن فضا از رهبری برای او عفو می گیرم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24559

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فیروزآبادی رئیس ستاد فرماندهی کل قوا، قاليباف را انتخاب رهبر اعلام کرد' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005