Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 19 خرداد 1384

قاليباف: روند گذشته اصلاحات را قبول ندارم، اصولگرایی در ذات خود اصلاح طلبی را دارد، مهر

دکتر محمد باقر قالیباف کاندیدای نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در یک مصاحبه خبری با حضور خبرنگاران محلی و غیر محلی استان اردبیل شرکت کرد و به سوالات آنها پاسخ گفت.
به گزارش خبرنگار سیاسی "مهر"، دکتر قالیباف در پاسخ به این سوال که آیا از دیگر کاندیداهای اصولگرا در دولتتان استفاده می کنید یا خیر، پاسخ داد: از خود آنها بپرسید.

قالیباف در خصوص میزان مشارکت مردمی در انتخابات آتی گفت: فکر می کنم مشارکت در انتخابات مشارکت خوبی باشد. نظرسنجی ها نشان می دهد شرایط بهتر می شود و حتی ممکن است انتخابات در دور اول تمام شود البته این بستگی به هفته آخر انتخابات دارد.

کاندیدای نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مورد انتخاب کابینه اش اظهار داشت: اگر رییس جمهور شوم مبنای انتخابم شایسته سالاری است و اگر شایستگان در شرایط مساوی قرار داشتند، اولویت در اصولگرا بودن آنهاست.

وی در پاسخ به سوالی در مورد نقش او در حوادث کوی دانشگاه سال 78 گفت: من در حوادث سال 78 هیچ نقشی نداشتم و حتی با لباس شخصی هم در حوادث کوی دانشگاه حضور نداشتم.

کاندیدای جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پاسخ به سوالی در مورد مشکلات اقتصادی کشور گفت: باید قدرت خرید مردم بالا برود و دولت نقش کارآفرین را ایفا کند.

یکی از خبرنگاران محلی استان اردبیل از قالیباف پرسید به نظر شما تریاک راحت تر پیدا می شود یا گوجه فرنگی و از قالیباف در مورد مشکل اعتیاد در کشور پاسخ خواست که وی پاسخ داد: سوال غیرمنصفانه ای بود و از اصحاب مطبوعات بعید بود وقتی من رییس پلیس بودم اعلام کردم که می توانم همه زنان فاسد، اراذل و اوباش و معتادین در کل کشور را ظرف مدت 72 ساعت جمع آوری کنم اما مشکل این است که بعد از جمع آوری آنها چه باید بکنیم پلیس وظیفه ای در این قبال نداشت.

وی افزود: مشکل اعتیاد ریشه های عمیق تری همچون بیکاری و فقر دارد.

دکتر قالیباف درپاسخ به سوالی در مورد چگونگی تامین هزینه های تبلیغات انتخاباتی خود گفت: همه این کمک ها از کمک های مردمی است و من چه موفق بشوم و چه نشوم، میزان این کمک ها را در پایان انتخابات اعلام می کنم.

کاندیدای نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی در مورد برنامه هایش در زمینه معضل بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاه گفت: این معضل زمانی در کشور اتفاق افتاد که چرخه تولید در کشور ما از کار افتاد الان متاسفانه تولید هم گران و هم سخت است. دلیل عدم جذب سرمایه خارجی هم همین مساله است.

وی همچنی کسب مهارتهای بازرگانی در تجارت الکترونیک را یکی از عوامل حل مشکل بیکاری فارغ التحصیلان دانست.

قالیباف در پاسخ به سوالی در خصوص سوءاستفاده از جوانان و دادن وعده های پوچ به آنها ازسوی جریانهای سیاسی گفت: یکی از اشکالات مهم کشور عدم باور به استعداد و توان جوانان است حتی متاسفانه از برخی جوانان استفاده ابزاری هم شده است.

وی خاطرنشان کرد: باید تغییرات را بپذیریم و به درستی تدبیرات را انتخاب کنیم . راه جلوگیری از تهاجم فرهنگی تقویت باورهای ملی و ایرانی است.

قالیباف سپس با رد این ادعا که باورهای مذهبی جوانان تضعیف شده است گفت: بر طبق نظرسنجی ها باورها و هویت دینی و مذهبی جوانان ما تضعیف نشده است ولی در حال بازتعریف است.

دکتر قالیباف در مورد اصل پانزدهم قانون اساسی و حق استفاده قومیت ها از زبان محلی گفت: ظرفیت های بسیاری از قانون اساسی به زمین مانده است و باید این ظرفیت ها تحقق پیدا کند و اگر من انتخاب شدم برای تحقق آنها اقدام می کنم. هیچ مصلحتی بالاتر از اجرای قانون اساسی نیست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دکتر محمد باقر قالیباف در پاسخ به سوالی در مورد برنامه هایش برای حل مشکل اهالی مطبوعات گفت: اگر همان مصوبه زیان آور بودن و سختی کار خبرنگاری را اجرا کنیم مشکلات خبرنگاران حل می شود.

وی فراگیرشدن نظام تامین اجتماعی را از دیگر عوامل حل مشکلات اقشاری چون فرهنگیان، کارگران و خبرنگاران دانست.

قالیباف در پاسخ به سوالی در مورد حضور نظامیان در کابینه احتمالی اش گفت: ضرورتی ندارد از نظامی ها در کابینه استفاده کنیم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24145

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قاليباف: روند گذشته اصلاحات را قبول ندارم، اصولگرایی در ذات خود اصلاح طلبی را دارد، مهر' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005