Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 22 خرداد 1384

آميزش فوتبال و سياست، تنور داغ ستادهاى انتخاباتى در شب صعود، محمد محمدپور، ايران ورزشي

ستادهاى انتخاباتى نامزدهاى رياست جمهورى نهايت بهره را از برگزارى جشن هاى خيابانى در تهران و شهرستان ها بردند و به تبليغ كانديداى مورد نظر خود در شب پيروزى تيم ملى پرداختند.
هواداران مصطفى معين، كانديداى اصلاح طلب، كه در سالن اجتماعات وزارت كار و وزارت كشور واقع در خيابان هاى آزادى و فاطمى تجمع كرده بودند پس از پيروزى ايران به خيابان ها آمدند و به توزيع پوستر اين كانديدا پرداختند. جلوى ستاد مركزى هاشمى رفسجانى، كانديداى ميانه روى رياست جمهورى، نيز اعضاى فعال ستاد از ترافيك منتهى به خيابان شريعتى استفاده كرده و به تبليغ نام وى با توزيع نوارها و پوسترهاى مربوط به او پرداختند. صد متر پايين تر از اين ستاد، هواداران محمد باقر قاليباف نيز با بهره بردن از حضور گسترده مردم وارد عرصه رقابت انتخاباتى اين بار در جشن صعود شدند.
حتى در ميان برخى از بانوانى كه به ورزشگاه آزادى رفته بودند گروهى از خبرنگاران روزنامه هاى حامى كانديداهاى اصلاح طلب را مى شد ديد كه در همان محل استاديوم اقدام به توزيع عكس هاى مصطفى معين كردند.در خيابان ميرداماد روى شيشه اكثر خودروها نوارهاى تبليغاتى HASHEMI به چشم مى خورد. اين خودروها كه به ميان جمعيت در حال پايكوبى آمده بودند اقدام به توزيع اين نوارها كردند.
حضور اعضاى ستادهاى اين سه نامزد انتخابات رياست جمهورى در ميان جمعيت در حال پايكوبى و جشن بيشتر بود و ستادهاى احمدى نژاد، رضايى، مهرعليزاده، كروبى و لاريجانى فعاليت كمترى در شب صعود داشتند.
به نقل از خبرگزارى ها، فعاليت هاى اين ستادها در شهرستان هاى ايران نيز چشمگير بوده است. در شهرهاى درود، ازنا و اليگودرز طرفداران نامزدها براى جلب نظر مردم محل ستاد را آب و جارو كرده و بر تعداد لامپ هاى روشنايى و تصاوير كانديداها اضافه كرده بودند. ايرنا مى نويسد:
«تعداد زيادى از طرفداران همين نامزدها از جمله كروبى، هاشمى، قاليباف و احمدى نژاد در حالى كه سوار بر وانت بارها شده و در جشن پيروزى تيم ملى شركت كرده بودند با صداى بلند و دسته جمعى نام كانديداى مورد نظر خود را نيز تكرار مى كردند. عده يى از طرفداران آقايان معين و مهرعليزاده نيز با چاپ عكس هاى كارتى در قطع كوچك و توزيع آنها بين مردم و جوانان شركت كننده در جشن به نفع خود تبليغات مى كردند. تعدادى از نوازندگان محلى نيز به صورت خودجوش با زدن سرنا و دهل و انجام رقص هاى محلى در مقابل ستاد آقاى معين جشن شادى مردم و صعود تيم ملى به جام جهانى را حال و هواى خاصى بخشيده بودند. در آبادان اغلب ستادهاى مركزى كانديداهاى رياست جمهورى با پخش شيرينى و بروشورهاى تبليغاتى در خيابان هاى اميرى و احمدآباد كه محل تجمع و شادى هزاران نفر از مردم فوتبالدوست آبادان است. فضاى كنونى تبليغات نامزدها را از حالت رخوت و سردى كاملاً خارج كرده است. برخى ستادهاى فرعى نامزدها نيز با برافراشتن پرچم پر افتخار جمهورى اسلامى و نصب عكس هاى بزرگ نامزدها عملاً تبليغات را وارد فضاى تازه يى كرده اند. ستادهاى مركزى هاشمى رفسنجانى و قاليباف كه در نزديكى مركز تجمع هزاران موتورسوار آبادانى مشتاق فوتبال است با پخش شيرينى و گل و دعوت مردم براى بازديد از عملكرد نامزدها، وارد عرصه تبليغات شده اند.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ستاد تبليغاتى مهرعليزاده در سارى پوسترهايى از مهرعليزاده بين مردم توزيع كرد كه دربرگيرنده عكس او با اعضاى تيم ملى و شعار بچه ها متشكريم و به سوى فردايى بهتر بود.
هواداران قاليباف نيز در اين شهر اوراقى را بين مردم پخش كردند كه در يك سمت آن پرچم ايران و در سوى ديگر شعار «ايرانى هميشه قهرمانى» به چشم مى خورد اما ساير ستادها اقلام چاپ شده ويژه يى نداشتند.
هر ۸ نامزد رياست جمهورى پس از پيروزى تيم ملى مقابل بحرين و صعود به جام جهانى، پيام تبريكى خطاب به ملى پوشان و ملت ايران صادر كردند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24269

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آميزش فوتبال و سياست، تنور داغ ستادهاى انتخاباتى در شب صعود، محمد محمدپور، ايران ورزشي' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005