Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 22 خرداد 1384

دکتر لاریجانی: زنان از اجرای کارهای نمایشی و نگاه ترحم آمیز متنفر هستند، انتخاب

دکتر علی لاریجانی کاندیدای نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت : حساسیت آمریکا به دلیل خصوصیت اسلامی بودن ایران است و بیش از همه، از این موضوع نگران است.
لاریجانی در مسجد الزهراء اراک با بیان مطلب فوق گفت : اگرچه آمریکا به منابع و فرصت های طبیعی ایران نظر دارد اما عمده نگرانی اش از اسلامی بودن ایران است که می تواند الگو قرار گیرد.

وی تلاش آمریکا را برای رواج زندگی آمریکایی در جهان عنوان کرد و گفت : آمریکا حتی اگر شده با جنگ، می خواهد روش های خود را به دیگران تحمیل کند.

لاریجانی افزود: ساخت فکر اسلامی که پس از انقلاب در ایران جوانه زد و بخش های مختلف سیاسی و اجتماعی را در بر گرفت و جهش ایجاد کرد، تنها مزاحم تحمیل روش های آنان است.

وی تبلیغ جریان سکولار را در راستای اهداف زندگی آمریکایی عنوان کرد و گفت : استراتژی آمریکا برای تحمیل روش های خود از طریق تولید انبوه محصولات فرهنگی با در نظر گرفتن سلایق مختلف و متنوع است که یک نقطه کلیدی در عرصه ارتباطات محسوب می شود .

کاندیدای نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، استراتژی ایران در مقابله با این جریان را تولید انبوه محصولات فرهنگی با حفظ جوهره دینی و در نظر گرفتن سلایق مختلف عنوان کرد و گفت : در شرایطی هستیم که هر کم کاری در حوزه فرهنگ با پرکاری دیگران روبرو می شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی در کانون امام علی (ع) در جمع بانوان حامی خود نیز گفت : زنان از دو موضوع ، اجرای کارهای نمایشی و نگاه ترحم آمیز متنفر هستند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24260

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دکتر لاریجانی: زنان از اجرای کارهای نمایشی و نگاه ترحم آمیز متنفر هستند، انتخاب' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005