Click for Amazing Phone Card








جمعه 20 خرداد 1384

رضایی: امروز آقازاده ها علاوه بر حضور در عرصه های اقتصادی در سیاست نیز دخالت می کنند و من با آن مقابله خواهم کرد، مهر

دکتر محسن رضایی گفت: ایجاد تغییرات بنیادی در حکومت و بر هم زدن آرایش قدرت در کشور نیازمند حمایت مردم و شجاعت رئیس جمهور آینده است و تا زمانی که آرایش قدرت در ایران تغییر نکند زندگی مردم بهبود نخواهد یافت.
به گزارش خبرگزاری "مهر" به نقل از ستاد اطلاع رسانی محسن رضایی، کاندیدای نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم فولادشهر اصفهان تغییر در آرایش کشور را تغییر نحوه تصمیم گیری در پشت درهای بسته به عرصه های عمومی عنوان کرد.

وی افزود: امروز آقازاده ها علاوه بر حضور در عرصه های اقتصادی در سیاست نیز دخالت می کنند و این حرکت انحرافی در کشوری که هزاران شهید تقدیم کرده است، به مصلحت نظام و جمهوری اسلامی نیست و من با آن مقابله خواهم کرد.

دکتر رضایی که در سالن شهدای فولادشهر به دعوت ائتلاف بزرگ فرزندان زاگرس سخنرانی می کرد، گفت: ایران نیازمند تحول است و باید دولتی متفاوت با گذشته شکل گیرد تا در چارچوب قانون اساسی بتوان تغییر اساسی در اقتصاد، مدیریت، صنعت و زندگی مردم ایجاد کرد.

وی افزود: من آمده ام تا با تشکیل دولت کارآمد مردمی و عملگرا با یاری شما ملت کشوری سرافراز و با اقتدار در منطقه ایجاد نمائیم.

دکتر رضایی گفت: دولت باید عدالت را رعایت کند و عدالت یعنی حضور همه اقوام ایرانی در اداره کشور و پایان دادن به تقسیم شهروندان به درجه یک و دو مانند دوران انقلاب و دفاع مقدس رفتار کردن.

کاندیدای نهمین دوره ریاست جمهوری افزود: دلیلی ندارد یکی دو قوم، کشور را اداره کند و سایر اقوام در حاشیه نظاره گر باشند.

وی ادامه داد: دولت باید مردمی باشد و همه اقشار بخصوص جوانان، نخبگان و بانوان در عرصه مدیریت کشور حضور یابند تا با استفاده از همه ظرفیتهای ملی بتواند در پیشرفت کشور معجزه کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دکتر رضایی اظهار داشت: من برای ساختن کشوری پیشرفته به جوانان اعتماد می کنم و با تشکیل دولتی که در آن نسل های سوم و دوم با یکدیگر همکاری می کنند جوانان را در اداره کشور به کار خواهم گرفت تا در 20 سال آینده ایرانی توسعه یافته در منطقه ایجاد شود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24154

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رضایی: امروز آقازاده ها علاوه بر حضور در عرصه های اقتصادی در سیاست نیز دخالت می کنند و من با آن مقابله خواهم کرد، مهر' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005