Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 15 خرداد 1384

رئيس ستادانتخابات: نيروي انتظامي از حركت كاروان‌‏هاي تبليغاتي جلوگيري كند؛ فرمانداران تخلفات انتخاباتي را به صورت ويژه پيگيري كنند،ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

رئيس ستاد انتخابات كشور طي نامه‌‏اي از سرپرست نيروي انتظامي خواست با توجه به ممنوعيت قانوني استفاده از كاروان‌‏هاي تبليغاتي از هرگونه فعاليت و حركت اين‌‏گونه كاروان‌‏ها جلوگيري كنند.
به گزارش "ايلنا"، مجتبي رشاد، رئيس ستاد انتخابات كشور در نامه خود خطاب به سردار سرتپ عبداللهي، سرپرست نيروي انتظامي آورده است: با توجه به گزارش واصله مبني بر رويت كاروان تبليغاتي و با عنايت به قانون اصلاح ماده واحده الحاقي به قانون انتخابات، استفاده از كاروان‌‏هاي تبليغاتي از طرف نامزدهاي انتخابات رياست‌‏جمهوري و طرفداران آنان ممنوع است.
رئيس ستاد انتخابات كشور با ارسال نامه ديگري به فرمانداران سراسر كشور از آنان درخواست كرد كه در خصوص تخلفات انتخاباتي پيگيري‌‏هاي ويژه به عمل آورند.
ممنوعيت استفاده از امكانات دولتي و ميز خطابه نماز جمعه موضوع ماده 68 قانون انتخابات رياست جمهوري، عدم رعايت مصوبات كميسيون بررسي تبليغات انتخابات موضوع مادتين 62 و 63 قانون و ساير موارد مذكور در قانون در ارتباط با تبليغات، عدم ورود به منع مداخله نيروهاي نظامي و انتظامي در امور اجرايي و نظارت بر انتخابات، امنيت ستادهاي انتخاباتي نامزدها و اجتماعات قانوني و برخورد با هر گونه اخلال در اين زمينه، از جمله مواردي است كه مورد تاكيد رئيس ستاد انتخابات كشور قرار گرفته است.
همچنين هيات مركزي بازرسي نهمين دوره انتخابات رياست‌‏جمهوري با صدور اطلاعيه‌‏اي اعلام كرد: استفاده از هرگونه پلاكارد به استثناي نصب در ستادهاي انتخاباتي، بلندگوهاي سيار در خارج از محيط سخنراني، ديوار نويسي و راه‌‏اندازي كاروان‌‏هاي تبليغاتي ممنوع است.
اين اطلاعيه از شهروندان خواسته است كه در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به هيات‌‏هاي بازرسي مستقر در استانداري‌‏ها، فرمانداري‌‏ها و بخشداري‌‏هاي سراسر كشور اطلاع دهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هيات مركزي بازرسي نهمين دوره انتخابات رياست‌‏جمهوري همچنين از فرمانداران سراسر كشور خواسته است كه در صورت مشاهده تخلف و تخطي ستادهاي انتخاباتي كانديداها از ماده واحده قانون انتخابات، برابر قانون با آنها برخورد كنند.

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005