Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 15 خرداد 1384

اعتراض ستاد هاشمي به صدا و سيما، مصباح يزدي و تخريب کانديداها، هاتف

ستاد انتخاباتي هاشمي‌‏رفسنجاني با صدور اطلاعيه‌‏اي نسبت به اهداف و نحوه برگزاري ميزگردهاي انجام شده در سازمان صدا و سيما به ويژه برنامه گفت‌‏وگوي ويژه شبكه دوم سيما، اعتراض كرد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني "هاتف", در اين اطلاعيه آمده است: از دست‌‏اندركاران برنامه گفت‌‏وگوي ويژه شبكه دوم سيما انتظار مي‌‏رفت تا با برنامه‌‏ريزي‌‏هاي مشخص و تدوين جدول زماني معين, تعداد ميزگردها, كارشناسان مدعو و مباحث قابل طرح در هر جلسه را از قبل آماده و به اطلاع ستاد انتخابات كانديداها مي‌‏رساندند تا هر كانديدا ضمن تعيين كارشناسان مربوطه براي هر برنامه متناسب با موضوع و اطلاع از تركيب كارشناسان ساير كانديداها براي حضور پيش‌‏بيني‌‏هاي لازم را به عمل مي‌‏آورد.
اين اطلاعيه مي‌‏افزايد: همچنين روند برگزاري اين گفت‌‏وگوها به شكلي است كه كارشناسان مدعو به جاي دفاع از برنامه‌‏هاي كانديداي خود, زير سئوال بردن دستاوردهاي بي‌‏بديل نظام در طول 26 سال گذشته را كه بارها مورد تأكيد رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است و تخريب كانديدايي خاص را مدنظر دارند. حتي در زماني كه كارشناسان ستاد هاشمي رفسنجاني نيز در برنامه‌‏ها حضور نداشته و قادر به دفاع نيستند جريان تخريب ايشان از رسانه ملي توسط كارشناسان ساير كانديداها دنبال مي‌‏شود كه اين امر مخالف حفظ بي‌‏طرفي رسانه ملي كشور و تخلف مسلم از قانون انتخابات در كشور است.
در ادامه اين اطلاعيه تصريح شده است: گفتني است؛ براساس تماس‌‏هاي انجام گرفته با ستادهاي مردمي هاشمي رفسنجاني متأ‌‏سفانه اين برنامه‌‏ها تاكنون نه تنها به جلب مشاركت حداكثر مردم نينجاميده، بلكه موجب يأس و دلسردي مردم نسبت به مديران و مسوولان ارشد نظام شده است.
بر اساس اين خبر؛ همچنين در پي درج خبري در خبرگزاري آفتاب مبني بر "مصباح از هاشمي حمايت نكرد", ستاد انتخاباتي هاشمي رفسنجاني با صدور اطلاعيه‌‏اي با اشاره به اينكه مشخص نيست ادعاي خود ساخته حمايت‌‏هاي مصباح يزدي, از هاشمي رفسنجاني در كجا و در چه رسانه‌‏اي درج شده است كه ايشان مجبور به تكذيب آن شده است، آورده است: تاكنون هيچ‌‏يك از اعضاي ائتلاف نهم نيز تقاضاي حمايت ايشان از هاشمي رفسنجاني را نداشته‌‏اند.
لازم به ذكر است؛ مخالفت‌‏هاي قبلي و پخش شب‌‏نامه‌‏هاي منتسب به مصباح يزدي عليه هاشمي رفسنجاني نيز بر همگان مشخص گرديده و دفتر مصباح در تكميل طرح تخريب‌‏هاي قبلي شخصاً وارد ميدان شده و با استناد به خبر جعلي خود ساخته در قالب تكذيب بار ديگر به تخريب‌‏ هاشمي رفسنجاني پرداخته‌‏اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همچنين ستاد انتخاباتي هاشمي رفسنجاني، طي اطلاعيه‌‏اي نسبت به شعارنويسي له يا عليه برخي كانديداها اعتراض كرد كه متن اين اطلاعيه بدين شرح زير است:
با مشاهده برخي شعارهايي كه له يا عليه برخي كانديداها در ديوار و درب منازل نوشته مي‌‏شود و به دنبال تماس‌‏هاي مكرر اقشار مختلف مردم مبني بر تخريب نمودن كانديداها با روش‌‏هاي زشت تبليغاتي, ستاد انتخاباتي هاشمي رفسنجاني ضمن تقبيح اين امر و ضرورت حفظ حقوق شهروندان از مراجع ذي‌‏صلاح تقاضا مي‌‏نمايد تا ضمن پيگرد قانوني با اينگونه افراد, نسبت به معرفي متخلفين به منظور تنوير افكار عمومي اقدام نمايند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23778

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اعتراض ستاد هاشمي به صدا و سيما، مصباح يزدي و تخريب کانديداها، هاتف' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005