Click for Amazing Phone Card








شنبه 14 خرداد 1384

هادي قابل : يقين بدانيم كه مشاركت حداكثري، كشور را از خطر دور مي‌كند، ايرنا

ساري ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۳/۱۴‬
داخلي. سياسي. انتخابات ‪. ۸۴‬
مسوول كميته استانهاي ستاد انتخاباتي " مصطفي معين " نامزد انتخابات رياست جمهوري گفت: يقين بدانيم كه مشاركت حداكثري، كشور را از خطر دور مي‌كند.

حجت‌الاسلام هادي قابل، روز شنبه در ستاد انتخاباتي معين در ساري افزود:
ما دمكراسي وارداتي مانند افغانستان و عراق نمي‌خواهيم و به دنبال اجراي مردم سالاري وطني هستيم.

وي مقاومت و مطالبه را راه كار اصلي اجراي اصلاحات دركشور دانست و گفت:
در سنوات گذشته تاريخ اين كشور به اين امر عمل نشد و چيزي كه موجب انحراف هر نهضت آزادي خواه در ايران شد، همين عدم مقاومت بر مطالبه است.

قابل به چگونگي اصلاح امور در دولت " معين " اشاره كرد و افزود: معين با پشتيباني مردم كارها را پيش خواهد برد و دليل آن هم همين شكل حضور وي در رقابت‌هاي انتخاباتي است.

وي يكي از معضلات كشور را تصميم‌هاي فردي و بدون خرد جمعي برشمرد و گفت:
معين معتقد به كار جمعي و تشكيلاتي است و تا آخر با پشتيباني مردم در صحنه حضور خواهد داشت.

قابل در اين نشست كه با عنوان " زنان در گام دوم اصلاحات " برگزار شد، در پاسخ به سووالي در مورد برخورد حزب متبوعش باائتلاف احتمالي اصولگرايان بر سر يك نامزد واحد، گفت: اصلاحات كار خودش را كرده و در ميان اصولگرايان نيز تكثر بوجود آمده است.

وي تصريح كرد: از آغاز كه بحث اصلاحات پيش آمد، گفتيم كه بايد تكثر را بپذيريم زيرا جامعه متكثر است و اساسا يك جامعه پويا بايد متكثر باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

قابل افزود: اختلاف بين اصولگرايان كه ازمجلس هفتم شروع شد وامروز عميق شده تاييد لزوم پذيرش تكثر است و اگر هم با يك فرمان از بالا به طور موقت اين اختلافات جمع شود، اصل اين تكثر از بين نخواهد رفت.

وي به انشقاق آبادگران بر سر احمدي‌نژاد و قاليباف و اصولگرايان براي هاشمي و لاريجاني اشاره كرد و گفت: با توجه به اشاره‌هايي كه به لزوم " دولتي با نشاط جواناني " شده است، فكر مي‌كنيم ائتلاف بر سر قاليباف شكل گيرد.

وي از تصويب يك تصميم در حزب مشاركت خبر داد كه طي آن بايد يك سوم سمت‌هاي تشكيلاتي را زنان در اختيار داشته باشند و اظهار داشت: طبق اين مصوبه در شرايط مساوي بين زنان و مردان براي انتصاب، زنان ارجح هستند و اين يك تبعيض مثبت است، اما زنان خود تمايل به حضور در عرصه‌هاي مختلف را ندارند.

وي تاكيد كرد: خانم‌ها بايد بدانند با نشستن درخانه و حاضر نشدن در صحنه سرنوشت سياسي و عرصه مطالبات اجتماعي به هيچ عنواني به حقوق خود نخواهند رسيد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23765

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هادي قابل : يقين بدانيم كه مشاركت حداكثري، كشور را از خطر دور مي‌كند، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005