Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 6 اردیبهشت 1384

هادي قابل: شاهد دوران جديدي در جبهه محافظه كار هستيم، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۲/۰۶‬
داخلي. سياسي. انتخابات ‪. ۸۴‬
هادي قابل، عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت ايران اسلامي با اشاره به اختلافاتي كه در جريان اصولگرا براي معرفي نامزد واحد رخ داده است ، گفت:
شاهد دوران جديدي براي جبهه محافظه كار هستيم.

وي، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سياسي ايرنا، افزود: اين كه عده‌اي تصميم شوراي هماهنگي را قبول ندارند، حاكي از تغيير باورهايي در محافظه كاران است كه در عمل گرفتار آن شده‌اند.

قابل گفت: بر اساس ديدگاه حاكم بر مجموعه محافظه كاران در طول ساليان بعد از پيروزي انقلاب به ويژه بعد از اصلاحات، كاري خارج از آيين نامه خود انجام نداده اند.

عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت افزود: آنچه در اين دوره در بين جريان محافظه كار شاهد هستيم شبيه اقدامات هشت ساله‌اي است كه اصلاح طلبان انجام داده اند.

قابل ادامه داد: جامعه ما به لحاظ ديدگاه، برداشت و انديشه متكثر است و نمي‌توان در چنين جامعه‌اي يك نفر فكر كند و بقيه تابع تحليل وي تصميم بگيرند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گفته وي، در عرصه مسايل سياسي، اجتماعي و سرنوشت زندگي مردم دوران تكليف، بايدها ونبايدها و دستور گذشته است كه اين همان صحبت اصلاح طلبان در طول هشت سال است كه محافظه كاران توجه نكردند و برخي از آنان هنوز هم دنبال تكليف شرعي و واجب شرعي براي مردم هستند.

عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت ايران اسلامي افزود: بر اساس ديدگاه فكري از بالا به پايين شوراي هماهنگي شكل گرفت و محافظه كاران نيز اين ديدگاه را قبول كردند و در انتخابات مجلس هفتم نيز بر اساس آن عمل كردند و همه تسليم بودند.

وي ادامه داد: اما اكنون عده‌اي از آنان مخالف اين ديدگاه هستند و انديشه متكثر در بين آنان نفوذ پيدا كرده و ديدگاه ياد شده را قبول ندارند و انان هم به باور اصلاح طلبان رسيدند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21634

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هادي قابل: شاهد دوران جديدي در جبهه محافظه كار هستيم، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005