Click for Amazing Phone Card








شنبه 14 خرداد 1384

طرح بصير بسيج براي شركت سازماند‌هي شده نيروهاي وابسته به سپاه در انتخابات، رويداد

در حالي كه وزارت كشور از حضور سازماندهي‌ شده نظاميان در انتخابات به ويژه هيأت‌هاي نظارت شوراي نگهبان اراز نگراني كرده است، طرح بصير براي سازمان دهي سراسري نيرو‌هاي بسيج سپاه پاسداران به اجرا گذاشته شده است. در اين طرح...
در حالي كه وزارت كشور از حضور سازماندهي‌ شده نظاميان در انتخابات به ويژه هيأت‌هاي نظارت شوراي نگهبان اراز نگراني كرده است، طرح بصير براي سازمان دهي سراسري نيرو‌هاي بسيج سپاه پاسداران به اجرا گذاشته شده است.
در اين طرح با تشكيل يك شبكه خوشه‌اي نيروهاي بسيج و سپاه سازماندهي مي‌شوند تا در روز انتخابات در پاي صندوق‌هاي رأي حضور سازمان‌يافته داشته باشند.
اين در حالي است كه كانديدا‌هاي با سابقه نظامي‌‌گري در اين دوره هر يك به طور جداگانه بر روي رأي بسيجيان حساب ويژه باز كرده‌اند. قاليباف، لاريجاني، احمدي‌نژاد و رضايي تلاش ويژه‌اي براي متقاعد كردن فرماندهان بسيج براي جلب نظر آنان داشته‌اند و در اين ميان لاريجاني و قاليباف در اين امر به توفيقاتي نيز دست يافته‌اند.
متن كامل طرح بصير به شرح زير است:

الف)‌مقدمه
ما اهل كوفه نيستيم علي تنها بماند
درس از تاريخ ارزشمند‌ترين و بزرگترين سرمايه‌اي است كه بشر مي‌تواند مورد استفاده و بهره‌برداري قرار دهد. گاهي چنان تاريخ فظرده و حساس است كه اثر يك روز آن تا يك قرن يا بيشتر دوام پيدا خواهد كرد و ما امروز در آستانه چنين روزي هستيم.
زماني پيوستن يك نفر به صف مسلمين چنان شادي‌بخش بود كه مسلمانان در محاصره قرار گرفته شده در صدر اسلام را نيرويي دو چندان مي‌بخشيد و لبخند رضايت را بر چهره پيامبر(ص) ظاهر مي‌ساخت.
لحضاتي بر مدينه گذشت كه بيداري چند نفر مي‌توانست تاريخ را تغيير مسير دهد.
اين لحضات بارها و بارها تكرار شد چه در زمان امام حسن (ع) به هنگامي كه پيروانش او را تنها گذاشتند و يا در حادثه عبرت‌‌انگيز عاشورا كه جهل مردم، فرزند رسول خدا (ص) و امام مسلمين را به قربانگاه برد و ننگين‌ترين صحنه در تاريخ بشريت را آفريد.
راستي امروز اگر از انتخابات موفق بيرون آورم و ميليون‌ها رأِ به صندوق سرازير شود لبخند رضايت بر كدام چهره‌ها مي‌نشيند. امام زمان (عج‌)، امام راحل (معمار انقلاب)‌رهر عزيز و خانواده‌هاي شهدا مظلومان و مستضعفان پيروز خواهند شد يا مستكبران، شياطين و دشمنان بشر، آمريكا و اسرائيل يا تروريستهاي بين‌المللي شاد مي‌شوند؟
غفلت از انتخابات كوتاه است ليكن پشيماني طولاني را به دنبال دارد. حتي يك لحظه وقت كشي جايز نيست.
هر يك از ما متعهد شويم. به رسول‌الله (ص) قول بدهيم كه نخواهيم گذاشت اثرات دوران رسالت از بين برود. به علي(ع) و فاطمه(س) قول بدهيم ما گر چه در زمان شما نبوديم ولي امروز نمي‌گذاريم آن تجربه‌هاي تلخ براي اسلام تكرار شود، با امام حسن (ع) و امام حسين (ع)‌ و ائمه معصومين عليهم‌السلام پيمان ببنديم كه امروز انجام وظيفه براي تحكيم نظام اسلامي را چون جهاد در ركاب شما مي‌دانيم و با امام زمان (عج) عهد كنيم كه براي خدا و سربلندي اسلام و تقويت جمهوري اسلامي براي پر شور شدن انتخابات در اين لحظه حساس بكوشيم و مانند يك مبلق ديگران را به اين امر تشويق و ترغيب كنيم.
ب)‌دستور العمل اقدامات اجرايي پايگاه
1- جهت هماهنگي و انسجام دادن به محورهاي همبستگي و توجيه افراد براي اجراي طرح عهدنامه و تحويل كارت حماسه حضور تا پايان انتخابات با فرماندهان محترم تبادل نظر نماييد.
2- تعداد يك نفر به عنوان محور همبستگي و 2 نفر به عنوان ياور از اعضاي فعال بسيج يا معتمدين مرتبط با رده‌ها به عناون محور همبستگي شناسايي و به تعداد سهميه تعيين شده اين محورها را تشكيل و در جهت اجراي طرح توجيه نماييد.
3- براي توجيه افراد به صورت ابتكاري با استفاده از افراد سخنران يا نفوذ از جمله امام جماعت و ... و در صورت امكان بصورت جمعي استفاده شود.
4- فرماندهان پايگاه با مديران محور همبستگي نسبت به ارتباط مداوم تا پايان انتخابات و تبادل اطلاعات، نظرات و پيشنهادات وشايعات و پيرامون حضور گسترده مردمي در انتخابات توجيه و تأكيد نمايند.
5- پس از تحويل فرم عهدنامه به محورهاي همبستگي به مدت 10 روز وقت براي مديران محور همبستگي تحويل و ضمن جمع‌بندي موارد و تكميل فرم گزارش به صورت محرمانه به فرمانده حوزه مقاومت تحويل نمايند.
7- فرمانده محترم پايگاه لازم است در جهت انجام وظيفه و ايجاد انگيزه با برنامه‌اي فرهنگي و تماس حضوري با اعضء مؤثر پايگاه، مديران و فرانده گروه و هسته، براي اهداف مقدس حضور حداكثري مردم و خانواده بزرگ بسيج اقدام به شناسايي مديران محور همبستگي نمايد.
8- براي امر مقدس و سرنوشت‌ساز انتخابات نهم رياست جمهوري با ايجاد يك تشكل كارآمد بنام (محور همبستگي)‌
در پايگاه‌ها از مديران شعبات پايگاه و فرماندهان گروه و ساير بسيجيان فعال به تعداد سهميه اعلام شده تشكيل مي‌گردد.
محور همبستگي از يك نفر به عنوان مدير محور همبستگي دو نفر ياور كه با انتخاب مدير محور از دوستان و اعضاء نزديك، فاميل همدرس همكلاسي شكل مي‌گيرد. هر محور همبستگي براي جذب 18 نفر ديگر كه جمعاً 21 نفر خواهند شد با يك جهاد فرهنگي و سياسي و تلاش حضوري و از نزديك با موفقيت 100% اقدام مي‌نمايد.
9- به منظور ايجاد يك انسجام فراگير و برقراري ارتباط مداوم و حفظ تلاش هاي انجام شده مدير محور همبستگي و ياوران از فرمي به نام عهدنامه محور همبستگي با محتواي فرهنگي، ارزشي به همراه جدول ثبت اسامي اقدام شده تهيه گرديد كه توسط فرمانده پايگاه به تعداد سهميه در اختيار مديران همبستگي قرار مي‌گيرد كه پس از اقدامات مدير محور همبستگي تكميل و نسخه مخصوص فرمانده پايگاه در تاريخ مقرر توسط مدير محور تحويل فرمانده پايگاه خواهد شد.
10- فرمانده محترم پايگاه در تاريخ مقرر به ازاي هر محور همبستگي 21 عدد كارت حماسه حضور از حوزه دريافت و آنها را به مدير محور همبستگي تحويل تا مدير محور كارت حماسه حضور را در اختيار 21 نفر هم عهد محور همبستگي قرار دهد.
11- نسبت به توزيع اقلام فرهنگي بين محورهاي همبستگي و اعضاء از جمله كارت و خبرنامه و ... و همچنين اقدامات تبليغي در خصوص حضور گسترده مردمي بخصوص در ايام سوم تا 15 خرداد ماه با برگزاري نمايشگاه تهيه و توزيع تراكت‌هاي تبليغاتي از پيام‌هاي حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبري، نشريه و ... در بين مردم و نمازهاي جماعت اقدام و گزارش آن به هراه نمونه از توليدات به حوزه ارسال گردد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ج) جدول زمانبندي مراحل اجرايي
عنوان مدت رده اقدام كننده
از تاريخ 1/2/84 تا 5/2/1384 تحويل فرم‌هاي عهدنامه 5 روز منطقه
از تاريخ 6/2/84 تا 15/2/1384 توزيع فرم عهدنامه تا پايين ترين رده همراه با توجيه اعضا 10 روز ناحيه
از تاريخ 16/2/84 تا 25/2/84 تكميل ليست اعضاي محور همبستگي 10 روز حوزه-پايگاه
از تاريخ 26/2/84 تا 4/3/84 برگشت فرم‌هاي عهدنامه 10 روز حوزه-پايگاه
از تاريخ 5/3/84 تا 9/3/84 جمعبندي و ارائه آمار و از ناحيه به منطقه 6 روز ناحيه
از تاريخ 10/3/84 تا 15/3/84 رفع نواقص احتمالي و كنترل 5 روز ناحيه

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23744

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'طرح بصير بسيج براي شركت سازماند‌هي شده نيروهاي وابسته به سپاه در انتخابات، رويداد' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005