Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 12 خرداد 1384

پشت صحنه کارناوال عاشورای 2، حاصل برنامه ریزی های دقیق تیم تبلیغاتی احمدی نژاد، آفتاب

در محافل سياسي گفته شده است كه کارناوال عاشورای 2 که در مناطق مرفه تهران و با هدف تخریب وجهه هاشمی رفسنجانی صورت گرفت ، حاصل زحمات و برنامه ریزی های دقیق تیم تبلیغاتی احمدی نژاد بوده است كه هدایت آن بر عهده اشتهاردی مي باشد. اشتهاردي كه مدير خبر خبرگزاري مهر مي باشند ، از اعضاي ارشد ستاد انتخاباتي محمود احمدي نژاد و از مشاوران شهردار تهران است.

خبرگزاري مهر در اقدامی هماهنگ ،پوشش کامل تصویری از این کارناوال ارائه كرد. آنان كه كار حرفه اي مطبوعاتي و عكاسي مطبوعاتي كرده اند مي دانند انتشار ده ها تصویر در موقعیت های مکانی و زمانی مختلف موید این موضع است که بر خلاف ادعای عکاس مهر مبنی بر مواجهه تصادفی با این حادثه وی پیش از آن با هدف معلوم به مکان معین و تعیین شده اعزام شده است.

اشتهاردی علاوه بر مسئوليت هاي فوق، مديريت ارتباطات و اخبار شهرداري تهران را بر عهده دارد. وی قبل از عهده دار شدن مسئولیت در مهر از پرسنل حوزه معاونت سياسي صداوسيما بوده و چهار سال است به خبرگزاري مهر مامور شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در محافل سياسي همچنين گفته شده كه مواضع خاص سياسي اشتهاردي و جوانفكر (ديگر مشاور شهردار تهران) بارها اعتراض اعلايي مدير روابط عمومي شهرداري تهران را باعث شده و در خبرگزاري مهر نيزخاموشي رييس سازمان تبليغات اسلامي كه از حاميان سردار قاليباف است چند بار اشتهاردي را مورد انتقاد قرار داده است. گفته شده است كه اعتراض خاموشي به خاطر استفاده از امكانات دولتي اين خبرگزاري براي تبليغات انتخاباتي شهردار تهران مي باشد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23623

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پشت صحنه کارناوال عاشورای 2، حاصل برنامه ریزی های دقیق تیم تبلیغاتی احمدی نژاد، آفتاب' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005