Click for Amazing Phone Card








شنبه 14 خرداد 1384

تاج‌زاده: رأي به ساير نامزدها رأي به نظام است ولي رأي به معين رأي به اصلاح‌ نظام است، امروز

رأي دادن يا رأي ندادن حق هر شهروند است و هر زن يا مرد ايراني مي‌تواند و حق دارد با انگيزه‌هاي متفاوت در انتخابات شركت كند يا نكند.
مصطفي تاج‌زاده عضو ارشد مجاهدين انقلاب با تاکید براین نكته به خبرنگار سايت امروز، گفت: آنچه ما انتظار داريم آن است كه تصميم نهايي تك، تك هموطنان ما پس از شنيدن استدلال‌هاي مخالفان و موافقان رأي دادن و بعد از تأمل درباره براهين هردو دسته انجام شود. نتيجه چنين تصميمی هر چه باشد به سود ميهن است زيرا اكثريت آگاه يا خطا نمي‌كند و يا ضريب خطاي آن كمتر از هر اقليت ديگري است.
عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت در پاسخ به اين پرسش كه بعضي شهروندان كه در حالت عادي به معین رأي مي‌دهند، به اين دليل است كه نمي‌خواهند رأي آنان به سود كانون قدرت مصادره شود گفت: كه رأي به ساير نامزدها رأي به نظام است اما رأي به دكتر معين رأي به اصلاح نظام موجود است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در ادامه افزود: شعار ما «دموكراسي در خانه، صلح در جهان» است بنابراين رأي به دكتر معين، رأي به تداوم اصلاحات دموكراتيك و ايجاد تفاهم با جهان است. ضمن آن كه در عرصه فرهنگ، هنر و ادب نيز شعار دكتر معين «دولت بي سانسور »بوده ، پس در نتيجه رأي به معين رأي به لغو نظارت استصوابي در همه وجوه آن است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23738

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تاج‌زاده: رأي به ساير نامزدها رأي به نظام است ولي رأي به معين رأي به اصلاح‌ نظام است، امروز' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005