Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 12 خرداد 1384

قاليباف در جمع دانشجويان دانشگاه باهنر كرمان: كل لباس‌هاي من هزينه‌اش 47 هزار تومان است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

محمدباقر قاليباف عصر ديروز در جمع دانشجويان دانشگاه باهنر كرمان در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه به چه دليل شما لباس‌هاي رنگي مي‌پوشيد و به چه ميزان خرج لباس‌هاي خود مي‌كنيد؟ اظهار داشت: «از ديدگاه من خوش‌پوشي و تميز بودن اسراف نيست، اسراف اين است كه فرد لباس‌هاي گرانبها بپوشد. كل لباس‌هاي من هزينه‌اش 47 هزار تومان است.»

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، قاليباف با اعتقاد بر اينكه در حال حاضر با شروع شدن جو انتخاباتي بد‌اخلاقي‌هايي در عرصه سياسي كشور رواج پيدا كرده، اظهار داشت: «من تاكنون حتي فعاليت اقتصادي مشروع و حلال نيز انجام نداده‌ام و از مال دنيا فقط يك خانه و ماشين دارم و سعي بر ساده‌زيستي در زندگي داشته‌ام. قسمتي عظيمي از هزينه‌هاي تبليغاتي ستاد من از طريق كمك‌هاي مردمي تامين مي‌شود، در بسياري از موارد افرادي خواسته‌اند از طريق كمك به ستاد خواسته‌هاي نچندان مشروع خود را پيش ببرند كه من در مقابل آن ايستادگي كردم.»

اين كانديداي انتخابات رياست جمهوري در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه آيا شما خود را رضاخان حزب‌اللهي ناميده‌ايد؟ گفت: «اين هم يك نوع بد‌اخلاقي سياسي است و كساني كه اين مطلب را منتشر كردند بعد از مدتي خودشان اين مطلب را تكذيب كردند و بايد از اين افراد پرسيد كه چرا چنين شايعات و مطالبي را رواج مي‌دهند.»

محمدباقر قاليباف در ادامه با تاكيد بر اينكه من به هيچ حزب و گروهي وابسته نيستم، اظهار داشت: «بعد از انتخابات گزارشي از هزينه‌هاي تبليغاتي خود و اينكه اين هزينه‌ها از كجا تهيه شده ارائه مي‌كنم. من بار ديگر تاكيد مي‌كنم كه من در يك خانواده متوسط و رو به ضعيف به دنيا آمده‌ام و در طول تحصيل خود براي تامين هزينه مجبور به كار كردن بودم.»

قاليباف در مورد رابطه با آمريكا گفت: «آمريكا دشمن ماست و دشمني خود را از حادثه 28 مرداد تا مساله انرژي هسته‌يي نشان داده است ولي بعضي از دوستان در كشور به علت اينكه نمي‌خواهند قبول كنند بعضي از ضعف‌ها ناشي از عملكرد ضعيف ماست، تمام تقصيرات و مشكلات داخل كشور را به گردن آمريكايي‌ها مي‌اندازند.»

قاليباف در پاسخ به سوال ديگري در مورد نامه‌ خود به شوراي نگهبان مبني بر اعتراض به رد صلاحيت بعضي از كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري، اظهار داشت: «متاسفانه بعضي از دوستان سعي مي‌كنند اصل شوراي نگهبان و نظارت استصوابي را زير سوال ببرند، در صورتي كه شما مشاهده مي‌كنيد در كشورهاي پيشرفته نيز نهادي به نام شوراي قانون اساسي وجود دارد كه نظارت مي‌كند. اعتراض من به شوراي نگهبان به بخشي از عملكرد شوراي نگهبان برمي‌گردد.»

اين كانديداي رياست جمهوري ادامه داد: «شوراي نگهبان نبايد در عرصه تصميم‌گيري داراي نگاهي سياسي باشد و مصلحت را در پيش بگيرد، بلكه بايد براساس واقعيات تصميم ‌بگيرد.»

وي در مورد ايجاد اجماع در جريان اصول‌گرا اظهار داشت: «بارها اعلام كردم كه به اجماع معتقدم ولي قبول ندارم كه كساني پشت درهاي بسته بنشينند و براي ما تصميم‌ بگيرند. معتقدم بايد براساس مكانيزم‌هايي مانند نظرسنجي به اجماع رسيد و به همين خاطر بود كه ميثاق‌نامه بين كانديداهاي اصولگرا را امضاء كردم و اكنون نيز به آن ميثاق‌نامه پايبندم، البته بعضي از دوستان معتقد بودند كه نظرسنجي بايد در بيست ارديبهشت صورت بگيرد و برخي ديگر نيز معتقدند نظرسنجي نهايي بايد در بيست خرداد انجام شود.»

وي در پايان با تاكيد بر اينكه اگر اداره امور را به جوانان واگذار كنيم بخش عمده‌اي از مشكلات حل مي‌شود،

گفت: «متاسفانه بعضي‌ها نمي‌خواهند قبول كنند كه جوانان بايد در عرصه مديريت جامعه حضور داشته باشند.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23676

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قاليباف در جمع دانشجويان دانشگاه باهنر كرمان: كل لباس‌هاي من هزينه‌اش 47 هزار تومان است، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005