Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 12 خرداد 1384

واكنش فاكس‌نيوز به انتشار مصاحبه ساختگي قاليباف با اين شبكه آمريكايي، بازتاب

شبكه آمريكايي «فاكس‌نيوز» در واكنش به انتشار متن مصاحبه يكي از كانديداهاي رياست‌جمهوري ايران با اين شبكه، اعلام كرد كه نه تنها هيچ مصاحبه‌اي با كانديداي مذكور نداشته، بلكه اساسا نماينده‌اي نيز به ايران نفرستاده است.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، دوشنبه گذشته، ستاد يكي از كانديداهاي رياست‌جمهوري با ارسال مصاحبه كانديداي مذكور با شبكه آمريكايي «فاكس‌نيوز»، چهار صفحه اظهارات كانديداي يادشده را به عنوان مصاحبه با اين شبكه ماهواره‌اي منتشر كرد.
در تماس خبرنگار «بازتاب» با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، يكي از مسئولان اين وزارتخانه، ضمن تكذيب ورود خبرنگار شبكه «فاكس‌نيوز» به ايران گفت: اين شبكه اساسا فاقد مجوز فعاليت در ايران است.

6199.jpg

اين مقام مسئول افزود: تاكنون با تقاضاي ويزاي خبرنگاران شبكه «فاكس‌نيوز» با رئيس‌جمهور نيز موافقت نشده است و هيچ‌يك از نمايندگان اين شبكه به ايران وارد نشده‌اند.
در اين حال، يكي از سردبيران شبكه آمريكايي «فاكس‌نيوز» در گفت‌وگو با «بازتاب»، ضمن تكذيب پخش مصاحبه با كانديداهاي رياست‌جمهوري ايران از اين شبكه گفت: «فاكس‌نيوز»، هيچ خبرنگار يا نماينده‌اي را براي انجام مصاحبه به ايران اعزام نكرده است.

همچنين «كارولين كني»، يكي از مسئولان «فاكس‌نيوز» با ارسال پيامي به «بازتاب»، انجام مصاحبه اين شبكه با كانديداي مذكور را تكذيب كرد.
در اين حال، يك كارشناس ارتباطات نيز درباره انتشار متن مصاحبه ساختگي يكي از كانديداهاي رياست‌جمهوري با شبكه «فاكس‌نيوز» گفت: با توجه به جهت‌گيري‌هاي تند اين شبكه كه متعلق به جناح افراطي نومحافظه‌كاران مي‌باشد، بديهي است، اين شبكه اقدام به مصاحبه‌هاي اينچنيني با كانديداهاي رياست‌جمهوري ايران ‌كند.

6200.jpg

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين كارشناس افزود: به نظر مي‌رسد، تهيه اين مصاحبه جعلي و انتشار آن در رسانه‌ها و مطبوعات داخلي، نوع جديدي از تبليغات برخي از كانديداهاي رياست‌جمهوري با استفاده از سوژه آمريكا باشد، در حالي كه اين‌گونه اقدامات، علاوه بر نشان دادن عدم صداقت، حكايتگر فقدان شناخت صحيح و حداقل اطلاعات اين افراد از فضاي بين‌المللي و ديپلماسي است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23621

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'واكنش فاكس‌نيوز به انتشار مصاحبه ساختگي قاليباف با اين شبكه آمريكايي، بازتاب' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005