Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 11 خرداد 1384

مانور تبليغاتي 30 تا 40 خودرو مدل‌ بالا، حامل جوان‌هايي با ظاهري غير متعارف، به منظور حمايت از هاشمي رفسنجاني، ستاد هاشمي تکذيب کرد

به گزارش ايسنا بعد از ظهر امروز كارناوالي تبليغاتي تحت عنوان حمايت از هاشمي رفستجاني از خيابان فرشته به سمت شهرك غرب حركت كرد كه شكل و فرم آن از ديدگاه بسياري از ناظران، دور از انتظار تلقي شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حدود 30 تا 40 خودرو با مدل‌هاي بالا، حامل جوان‌هايي با ظاهري غير متعارف، اقدام به مانور تبليغاتي خياباني به منظور حمايت از هاشمي رفسنجاني كردند و اعلام شد كه اين اقدام همه روزه تكرار خواهد شد.

بنا بر اين گزارش، اين مانور تبليغاتي دور از ذهن، سوالاتي را ايجاد كرد كه نيازمند اعلام موضع هاشمي رفسنجاني است.

303.jpg

590.jpg

591.jpg

592.jpg

594.jpg

597.jpg

599.jpg

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خبرگزاري مهر نيز ضمن ارائه گزارشي تصويري از اين مانور، نوشته است: همایش خودرویی - خیابانی برخی جوانان در حمایت از هاشمی رفسنجانی کاندیدای نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، طی روزهای گذشته در مناطق شمالی شهر تهران برگزار شده است . حدود 45 خودروی شرکت کننده در این کارناوال ، بعدازظهر امروز نیز پس از تجمع در منطقه الهیه - فرشته - ، در بزرگراه های شمالی تهران به حرکت دسته جمعی پرداخته و در نهایت، در خیابان ایران زمین شهرک قدس - شهرک غرب - گردهم آمدند.
عکاس مهر به همراه رهگذران و دیگر عکاسان از لنز خود به تماشای این نوع تبلیغ نشسته است. گفته می شود برخی از دیگر کاندیداها نیز چنین روشی را پیش گرفته اند. به سراغ آنان هم خواهیم رفت.


131796_orig.jpg

131804_orig.jpg

131814_orig.jpg

131815_orig.jpg

131816_orig.jpg

131825_orig.jpg

131828_orig.jpg

در همين حال سخنگوي ستاد انتخاباتي هاشمي با انتقاد شديد از كارناوال روز سه‌شنبه‌ گفته است: كارناوال‌هاي مشكوك از سوي يك شبكه سازمان‌يافته براي تخريب چهره‌ي هاشمي فعال شده است.

دكتر محمدباقر نوبخت، سخنگوي ستاد انتخاباتي هاشمي رفسنجاني، كانديداي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري درباره كارناوال‌هاي تبليغاتي كه طي يكي دور روز گذشته تحت عنوان حمايت از هاشمي رفسنجاني با خودرو و شكل و شمايل غيرمتعارف به خيابان آمده‌اند با مشكوك‌دانستن و انتقاد شديد ازاين اقدامات، گفت :اين كارناوال‌ها هيچ ربطي به ستاد هاشمي رفسنجاني نداشته و تبليغات ستاد بسيار محدود بوده و جنبه تبييني دارد.


وي در گفت و گو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا ) ادامه داد : ستادهاي آقاي هاشمي ابعاد دوازده گانه اعلام شده توسط ايشان براي دولت آينده را تبيين مي‌كنند و اعضاي ستاد نيز با حضور در مجامع به تشريح و بحث درباره اين ابعاد دوازده گانه مي‌پردازند.


نوبخت با تأكيد بر اينكه ما هرگز چنين ستادهايي كه به شكل كارناوالي تبليغ كنند نداشته‌ايم افزود: اگر به برنامه‌هاي آقاي هاشمي نگاهي بياندازيم ايشان واعضاي ستادش سعي دارند ديدگاههاي خود را بر اساس سخنراني و منطق دنبال كنند.


وي افزود: آقاي هاشمي اصلا چنين روحيه‌اي نداشته و حاضر نيست براي رسيدن به رياست جمهوري از هر شيوه‌اي استفاده كند.


سخنگوي ستاد انتخاباتي هاشمي رفسنجاني، با ابراز اينكه يك شبكه سازمان يافته براي تخريب چهره آقاي هاشمي فعال شده است، افزود: اين شبكه تلاش دارد ضمن تخريب شخصيت آقاي هاشمي افراد متدين را از ايشان دور كند.


وي تاكيد كرد : آقاي هاشمي و اعضاي ستاد وي همه مسائل را در تبليغات به خصوص آموزه‌هاي ديني را كه از اسلام عزيز گرفته‌ايم رعايت مي‌كنند .


وي در پايان گفت: ما همواره قواعد و مقررات تبليغات انتخابات رياست جمهوري و ارزشها شعائر اسلامي را نصب العين خود قرار داده و خواهيم داد و براي من شگفت انگيز نيست كه عده‌اي براي تخريب چهره آقاي هاشمي دست به اينگونه تبليغات مسموم بزنند.

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005