Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 8 خرداد 1384

كناره گيري سردار رضايي به نفع سردار قاليباف، آفتاب

آفتاب - منابع مطلع خبر از كناره گيري سردار محسن رضايي، فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به نفع سردار محمد باقر قاليباف ، فرمانده مستعفي نيروي انتظامي مي دهند.


شنيده ها حاكي از اين است كه محسن رضايي پس از توافق با قاليباف مبني بر دريافت سهم خود از كابينه و نيز انتصاب به سمت معاون اولي حاضر به كناره گيري از صحنه انتخابات شده است. منابع مطلع مي گويند رضايي خواهان وزارت خانه هاي اقتصادي به انضمام وزارت ارشاد شده است. اين پيشنهاد ظاهرا مورد موافقت قاليباف قرار گرفته است.

انصراف رضايي اما طبق برنامه قرار است در واپسين روزهاي مانده به انتخابات اعلام شود تا ضمن ايجاد شوكي رواني ، وي فرصت كافي جهت جذب آراي متعلق به خود و واريز نمودن آن ها به سبد قاليباف را داشته باشد. طبق توافق صورت گرفته قرار است محمد باقر قاليباف جلب آراي طيف جوان و نوگرا را بر عهده گرفته و محسن رضايي نيز با اتخاذ مواضعي اصولگرايانه تر آراي سرگردان اقشار سنتي را به سمت خود متمايل كند. بدين ترتيب در حالي كه قاليباف تا پايان انتخابات سعي خواهد كرد از هر نوع تنش و يا مواجهه با منتقدان و يا حتي نامزدهاي ديگر رياست جمهوري و به صورت خاص هاشمي رفسنجاني خودداري كند، محسن رضايي عهده دار مسئوليت انتقاد از ديگران و به صورت خاص هاشمي شده است.

شايان ذكر است محسن رضايي پس از استعفاي خود از فرماندهي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و دريافت مدرك دكتراي اقتصاد ، در سمت دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام مشغول فعاليت بوده است. رياست مجمع تشخيص مصلحت نظام بر عهده هاشمي رفسنجاني است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رضايي پيش از اين نيز احتمال كنار كشيدن خود از انتخابات رياست جمهوري به نفع قاليباف را به صورت تلويحي تاييد كرده بود.
فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در گفتگو با سايت انتخاب 9 ، متعلق به هواداران سردار قاليباف ، در پاسخ به پرسشي در مورد احتمال كناره‌گيري خودبه سود نامزد واحد اصولگرايان و بطور خاص دكتر قاليبافتصريح كرده بود: من و آقاي قاليباف نزديكترين نامزدهاي انتخاباتي به يكديگر هستيم و در واقع با هم پيش مي‌رويم. هرگونه امري (انصراف به نفع قاليباف) هم اكنون محتمل است و من بر اساس ميثاق 4 نفره به تعهدم عمل خواهم كرد. (انتخاب 9- 12 ارديبهشت)

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23446

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كناره گيري سردار رضايي به نفع سردار قاليباف، آفتاب' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005