Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 28 اردیبهشت 1384

دبيركل حزب موتلفه اسلامي: حزب موتلفه از نامزدي علي لاريجاني حمايت مي‌كند، خبرگزاري فارس

دبيركل حزب موتلفه اسلامي گفت که حزب مطبوعش با ادامه سياست كلي خود كه هماهنگي با شوراي هماهنگي است از نامزدي علي لاريجاني حمايت مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي حزب موتلفه اسلامي، محمد نبي حبيبي در پايان نشست دبيران حزب موتلفه اسلامي،در مورد آخرين تحولات مربوط به رقابت كانديداها و ورود هاشمي به صحنه رقابتها اظهار داشت: ورود آقاي هاشمي به صحنه رقابتها گامي به سوي حضور حداكثري در انتخابات آينده است
حبيبي با اشاره به ويژگي انتخابات آينده گفت: در انتخابات آينده ما شاهد يك رقابت جدي هستيم. هر فرد يا جناح يا شخصيت مطرح حرف خود را خواهد زد، ما بايد دقت كنيم بدون تخريب و تضعيف ديگران مواضع خود را براي مردم تبيين نماييم.
وي افزود: پيروز نهايي را مردم مشخص مي‌كنند، ما تنها حق داريم خود را عرضه كنيم تا چه قبول افتد و چه در نظر آيد.
دبيركل حزب موتلفه اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود به كليات ماليات بر ارزش افزوده اشاره نمود و ضمن تاكيد بر اينكه مركز مطالعات و برنامه‌ريزي حزب بزودي نتايج مطالعات خود را در اين زمينه در اختيار عموم قرار خواهد داد،تصريح كرد: ماليات بر ارزش افزوده كه كليات آن به تصويب نمايندگان مجلس شوراي اسلامي رسيده است از جمله مالياتهايي است كه با اجرايي شدن آن در 120 كشور، هم‌اكنون بعنوان يكي از رايج‌ترين انواع مالياتها در جهان شناخته شده است، ليكن بايد سعي كرد، ضوابط اجرايي آن را بومي‌ نمود. نرخ دو رقمي تورم در كشور و وجود برخي نارسايي‌هاي معيشتي در ميان طبقات مختلف مردم از جمله مواردي است كه ضرورت رعايت احتياطهاي لازم در قانون مصوب مجلس، در مورد ماليات بر ارزش افزوده را دو چندان مي‌كند.
وي افزود: هر چند ماده 12 لايحه مذكور بر برخي معافيت‌ها تاكيد دارد ليكن نبايد فراموش كرد كه معافيت‌هاي مذكور در صورت كاهش و يا حذف يارانه‌ها بهيچ وجه پاسخگو نيست و باعث افزايش نرخ تورم و فشار مضاعف معيشتي بر مردم بويژه طبقات كم درآمد خواهد گرديد.
حبيبي با اشاره به مصوبه اخير شوراي پول و اعتبار در مورد يكسان‌سازي نرخ سود تسهيلات تاكيد كرد: مصوبه مذكور را نمي‌توان در راستاي طرح مجلس شوراي اسلامي در مورد كاهش سود تسهيلات ارزيابي نمود، زيرا اين مصوبه خارج از واقعيت‌ها و نيازهاي جامعه طراحي شده است و منافع بانك را بر منافع مردم و اقتصاد كشور اولويت داده است و حال آنكه در نظام اقتصاد اسلامي، سيستم بانكي مي‌بايست منافع خود را در منافع مردم و اقتصاد كشور بيابد.
وي خاطرنشان كرد: افزايش نرخ تسهيلات در بخش‌هاي توليدي بويژه در بخش كشاورزي نشان مي‌دهد، مصوبه شوراي پول و اعتبار در راستاي نيازهاي اقتصادي جامعه نيست. لذا بنظر مي‌رسد جذابيتي براي نمايندگان مجلس كه بدنبال كاهش هزينه هاي توليد هستند نداشته باشد.
دبيركل حزب موتلفه اسلامي همچنين گفت: رويكرد نامزدهاي رياست جمهوري به مسايل اقتصادي بدليل خلاء موجود و كم توجهي به معيشت و معاش مردم مي‌باشد، اما بايد دقت نمود، هر چند اين رويكرد در كنار توجه به ديگر نيازهاي جامعه مثبت ارزيابي مي‌گردد، ليكن اگر بخواهد به گفتارهاي غير عملي و وعده‌هاي تبليغاتي تبديل شود بسيار زيان بار خواهد بود.
دبيركل حزب موتلفه اسلامي در ادامه گفت: مصوبه تاريخي مجلس در مورد غني‌سازي اورانيوم گامي براي حفظ غرور ملي و تضمين استقلال كشور بود.
محمد نبي حبيبي با اشاره به اقدام واقع بينانه و شجاعانه مجلس مبني بر الزام دولت به دستيابي كامل به فناوري هسته‌اي صلح‌آميز اظهار داشت: مصوبه مجلس پاسخ به مطالبات مردم در خصوص صيانت از استقلال علمي و سياسي كشور بود.
وي افزود: مستكبران جهاني مي‌خواهند بازار سوخت هسته‌اي جهان را در اختيار داشته باشند و همه دولتها و ملتها نيازمند آنان باشند. اين رويكرد با هيچ يك از قوانين و مقررات بين‌المللي سازگار نيست. آمريكا در موضوع استفاده مستقل صلح آميز ايران از انرژي هسته‌اي از موضع خصمانه و با زباني سلطه‌گرانه سخن مي‌گويد و در پي حفظ منافع استعماري خود در به اصطلاح طرح خاورميانه بزرگ است. اروپايي‌ها بايد موضع مستقل خود را داشته باشند و منافع ملي خود را فداي منافع آمريكا نكنند.
حبيبي ادامه داد: آمريكايي‌ها و اروپايي‌ها بايد بدانند كه ايران اسلامي، راه استقلال از دانش صلح‌آميز هسته‌اي را خواهد پيمود و آنها بخواهند يا نخواهند ايران در زمره كشورهاي داراي دانش هسته‌اي است، ضمن آنكه مقررات و قوانين بين‌المللي و حقوق انسانها و ملت‌ها اجازه نمي‌دهد، دانش هسته‌اي صلح‌آميز در انحصار چند دولت باشد.
حبيبي تصريح كرد: موضوع دستيابي به فناوري هسته‌اي امروز يك تصميم ملي است و همه گروهها و احزاب و ملت ايران روي آن توافق دارند و حتي يك قدم نبايد از اين موضع عقب نشست. اروپا و آمريكا بزودي خواهند فهميد كه در برابر تصميم يك ملت نمي‌توانند بايستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در بخش ديگري از سخنانش در پاسخ به سوالي در مورد هتك حرمت به قرآن كريم در زندان مخوف گوانتانامو گفت: آمريكايي‌ها در زندان و شكنجه گاه گوانتانامو مرتكب شرم آورترين اعمال در حق قرآن كريم شدند. ملتهاي مسلمان نيز پاسخ اين گستاخي را خواهند داد. ستيز با اسلام و قرآن توسط حكام جبار و تجاوزگر آمريكايي‌ ره بجايي نخواهد برد.
حبيبي در پايان گفت:اينكار شعله‌هاي خشم مسلمانان را عليه استكبار جهاني برافروخته نگه مي‌دارد. متاسفانه سازمان ملل متحد در اين زمينه اقدام جدي نكرده است، در حاليكه در قوانين بين‌المللي توهين به مقدسات ملتها جرم است و حداقل وظيفه سازمان ملل اينست كه يك گروه تحقيق به زندان گوانتانامو بفرستد و رئيس جمهور گستاخ و قانون شكن آمريكا را در محاكم صالحه بين‌المللي به محاكمه جدي بكشاند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22782

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دبيركل حزب موتلفه اسلامي: حزب موتلفه از نامزدي علي لاريجاني حمايت مي‌كند، خبرگزاري فارس' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005