Click for Amazing Phone Card








جمعه 6 خرداد 1384

حمايت امت حزب الله از احمدي نژاد: ابولفضل علمدار، احمدی رو نگه دار / سردار آبادگران اول بشی آخر بشی دوست داریم، انتخاب

نخستين همايش انتخاباتي ستاد حمايت مردمي محمود احمدي نژاد كه صبح امروز در سالن شهرداري هفتم تير برگزار شد، حاوي نكات و حاشيه‌هاي جالبي بود.

به گزارش سايت «انتخاب»در نخستين همايش ستاد حمايت مردمي از كانديداتوري محمود احمدي نژاد، در محوطه مركزي سالن افراد زيادي حضور داشتند كه بعضاً كارتي با عنوان راهنما به روي سينه آنها الصاف شده بود اما تنها كاري كه از سوي آنها انجام نمي‌شد، راهنمايي حاضرين و مردم بود.
*اطراف سالن با پارچه نوشته‌هايي كه بعضي از آنها از متن سخنراني‌هاي احمدي نژاد استخراج شده و بعضي شعارها و مطالب ستاد انتخاباتي وي بود، آراسته شده بود.
*«صداقت در گفتار، سلامت در كردار» و «بوي رجايي از بهشت مي‌آيد» از جمله اين شعارها بود كه شعار دوم با توجه به محل استقرار دفتر شهرداري تهران در خيابان بهشت از زيبايي خاصي برخوردار بود.
*يك شعار جالب ديگر كه رو به روي جايگاه و بالاي سر محلي كه نوجوانان راي اولي مستقر بودند نصب شده بود اين بود كه «اول احمدي نژاد را بشناسيد و بعد اگر توانستيد به او راي ندهيد.»
*جملاتي كه از سخنراني‌هاي شهردار تهران و كانديداي انتخابات رياست جمهوري انتخاب شده بود نيز جالب بودند و به عنوان مثال در يكي از پارچه‌‌ها نوشته شده بود: «كاخ نشيني و اشرافي گري دولتي، سر آغاز انحرافات است».
*حدود ساعت 11 صبح محمود احمدي نژاد در ميان استقبال پر شور و شعارهای « ابالفضل علمدار احمدی رونگهدار» وارد سالن شد.
«سردار آبادگران - رئيس جمهور ايران»، «صل عل محمد - يوي رجايي آمد» از جمله شعارهايي بود كه حين ورود شهردار تهران به سالن سرداده مي‌شد.
احمدي نژاد بعد از ورود به سالن در حالي كه اطرافيانش او را به طرف جايگاه راهنمايي مي‌كردند، به طرف حاضران رفت و ضمن تشكر از حاضران در حالي كه دور محوطه مركزي سالن حركت مي‌كرد و از جلوي حاضران در روي سكوهاي مي‌گذشت با تكان دادن دست به ابراز احساسات آنها پاسخ مي‌گفت.
*وي در مقابل محل استقرار بانوان در سالن توقف كرد و در حالي كه تعدادي از ايشان گل‌هاي در دست خود را بر روي سر وي مي‌ريختند با تني چند از آنها گفت و گو كوتاهي كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

*نوجوانان شعار ميدادند:« اول بشي آخر بشي دوستت داريم» و «اباالفضل عملدار احمدي رونگهدار» كه اين مسئله توجه عكاسان و تصوير برداران را به شدت به خود جلب كرد.
*دقايقي قبل از اين كه احمدي نژاد براي سخنراني در جايگاه قرار گيرد عده‌اي شروع به سردادن شعار «ما اهل كوفه نيستيم احمدي تنها بماند» کردند.
*با حضور احمدي نژاد در پشت تريبون جمعيت حتي بخشي از قسمت مركزي سالن را نيز اشغال كردند.
*از نكات جالب توجه ديگر حضور محمد مايلي كهن مربي اسبق تيم ملي فوتبال در سالن و در نزديكي محل استقرار احمدي نژاد بود.
*پسر احمدي نژاد خيلي آرام و بي‌سر و صدا روي سكوها و در بين نوجوانان راي اولي حاضر نشسته بود و هيچ دخالتي موثري در هدايت و مديريت برنامه نمي‌كردند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23295

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حمايت امت حزب الله از احمدي نژاد: ابولفضل علمدار، احمدی رو نگه دار / سردار آبادگران اول بشی آخر بشی دوست داریم، انتخاب' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005