Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 5 خرداد 1384

تجمع شب گذشته دانشجويان دانشگاه علامه در اعتراض به انتخابات فرمايشي، امضا محفوظ

در شب سه شنبه در حدود ساعت 10 شب حدود 100 نفر از دانشجویان دانشگاه علامه ساکن در خوابگاه شهید ورامینی در پاسداران در اعتراض به انتخابات فرمابیشی دست به تجمع زدند و پلاکاردهایی در بین جمعیت بود که مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می کردند و در حدود نیم ساعت در حیاط خوابگاه ایستادند و صحبت کردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

صحبت ها بیشتر حول تحریم انتخابات و عدم شرکت بود . تعدادی از دانشجویان به سخنرانی پرداختند و بعد از آن به خیابان رفتند و شعارهایی از قبیل "آزادی مساوات تحریم انتخابات" "مرگ بر دیکتاتور" "مرگ بر استبداد دینی" "قالیباف پینوشه ایران شیلی نمی شه" و .. را می دادند و در حدود نیم ساعت نیز در خیابان ماندند. ماشین هایی که از آنجا رد می شد در حمایت از دانشجویان به بوق زدن می پرداختند...

بعد از آن پلیس دخالت کرد که یک دانشجو و خبرنگار و عکاس ایسنا را دستگیر کردند که در حدود ساعت 2 شب این دو نفر را آزاد کردند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23230

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تجمع شب گذشته دانشجويان دانشگاه علامه در اعتراض به انتخابات فرمايشي، امضا محفوظ' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005