Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 4 خرداد 1384

تجمع دانشجويان در کوي دانشگاه با شعار تحريم انتخابات

روزنامه جمهوري اسلامي در ستون جهت اطلاع خود خبر داده است که شب سه شنبه پس از آنكه اطلاعيه شوراي نگهبان در مورد صلاحيت 6 كانديداي رياست جمهوري اعلام شد، عده اي در كوي دانشگاه قصد ايجاد ناآرامي و اغتشاش داشتند كه با دخالت نيروهاي انتظامي غائله خوابيد. اين عده با تحريك دانشجويان كوي دانشگاه آنها را به خيابان كشاندند كه در اين ميان شعارهايي نيز عليه آيت الله هاشمي رفسنجاني سرداده شد. مسئولان كوي نيز با تهيه تصوير از نامه رهبر معظم انقلاب به شوراي نگهبان و نصب آنها بر درهاي خوابگاهها، دانشجويان را به آرامش دعوت مي كردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين ارتباط خبري نيز از طريق اي ميل دريافت کرديم که عينا در زير مي خوانيد:

در ساعت 22 شب سه شنبه 3 خرداد حدود 300 تن از دانشجويان با تجمع در صحن کوي دانشگاه به شعار دادن در راستاي تحريم انتخابات زدند . هر لحظه بر تعداد تجمع کنندگان افزوده مي شد و اين عده سرود خوان به سمت درب اصلي کوي دانشگاه حرکت کردند.

همچنين در کوي دختران نيز حدود 50 نفر تجمع کردند که در کوي مي گردند تا ديگر دانشجويان هم به آنان بپيوندند تا به سمت درب اصلي حرکت کنند.

تا لحظه ي تکميل اين گزارش دانشجويان هنوز در پشت درب اصلي کوي تجمع کرده اند و هر لحظه بر تعدادشان افزوده مي شود. و نيرو هاي انتظامي امنيتي هم در بيرون کوي مستقر شده اند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23159

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تجمع دانشجويان در کوي دانشگاه با شعار تحريم انتخابات' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005