Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 3 خرداد 1384

تاج زاده خبر داد؛ چهل و هشت ساعت تا تصمیم سرنوشت ساز معین، امروز

از ساعتی که اطلاعیه رهبری صادر گردیده است تماس های زیادی از دفاتر دکتر معین در سراسر کشور و نیز از طرف گروه های اجتماعی مرتبط با ما با من و دیگر اعضای شورای عالی سیاستگذاری دفتر دکتر معین برقرار شده است.
مصطفی تاج زاده عضو ارشد مجاهدین انقلاب با ذکر این مطلب به خبرنگار امروز اعلام کرد:پیشنهادات ارائه شده زمینه نحوه پاسخگویی دکتر معین و حامیانش به نامه فوق متفاوت و حتی می توان گفت متعارض است. هرکدام از پیشنهاددهندگان دلایل متعدد که بعضاً جدی است در جهت نظریه خود ارائه می کنند و خواهان آن هستند که در تصمیم گیری نهایی نظریات آنها به طور جدی مورد توجه واقع شود. عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت اسلامی، افزود: از آنجا که در شرایط جدید و درعین حال بسیار حساس قرار گرفته ایم و هرگونه تصمیم گیری در این زمینه تبعات ملی و حتی بین المللی دارد به نظر می رسد چاره ای نداریم جز آنکه ظرف مدت کوتاهی نظریات موافقان و مخالفان حضور در صحنه رقابت های انتخاباتی را کسب کنیم و درنهایت با توجه به مصوبه کنگره سراسری حامیان دکتر معین که روز پنجشنبه در تهران برگزار می شود دکتر معین تصمیم نهایی و صحیح را اتخاذ کند. تاجزاده تصریح کرد:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به نظر من ظرف 48 ساعت آینده باید نظریات اعضای دفاتر دکتر معین در سراسر کشور و نیز نظریات گروه های اجتماعی مختلف از زنان، دانشگاهیان، اقوام و سایر قشرها را کسب کنیم تا با اتکا به رای اکثریت آنان و با توکل به خدا دکتر معین تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23113

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تاج زاده خبر داد؛ چهل و هشت ساعت تا تصمیم سرنوشت ساز معین، امروز' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005